Hierbij wil ik mijn allereerste box gaan bouwen maar nu wil ik graag wat controle wat betreft de kist en subwoofer/ versterker.
Nu had ik deze subwoofer en versterker set op het oog.http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_pi ... 92216.html
Nu had ik gelezen dat deze sub minimaal 40 liter aan ruimte nodig heeft in een gesloten kast.
nu had ik dit als ontwerp gemaakt.
Hierbij is de plankdikte 22 mm
en in de tekening is de maat aan de voorkant 306 mm ( dit is de binnenmaat ) ( buitenmaat is 350 mm)
de sub zou aan de zijkant komen te zitten vlak bij de schuine kant.
Zijn er dingen die ik moet veranderen/ aanpassen of kan ik hier aan gaan bouwen?

Graag hoor ik het wanneer ik dingen volledig anders moet doen.
gr Tommetje
