De nestor van de akoestiek Leo Beranek is niet meer. De man is 102 geworden en heeft tot 2 jaar terug nog gepubliceerd!
http://www.nytimes.com/2016/10/18/busin ... c=rss&_r=0
https://en.wikipedia.org/wiki/Leo_Beranek
R.I.P. Leo Beranek
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: R.I.P. Leo Beranek
http://www.honoraryunsubscribe.com/leo_beranek.html
en eerder dit jaar overleed een van Beranek's collega's, Ray Tomlinson, die de "vader" is van email adressen zoals we die nu kennen:
http://www.honoraryunsubscribe.com/ray_tomlinson.html
en eerder dit jaar overleed een van Beranek's collega's, Ray Tomlinson, die de "vader" is van email adressen zoals we die nu kennen:
http://www.honoraryunsubscribe.com/ray_tomlinson.html
Re: R.I.P. Leo Beranek
Ik ben eerlijk gezegd ook verbaasd dat hij nog leefde, en al helemaal dat hij nog publiceerde.... Heeft een flinke leeftijd bereikt zeg !
Dat hij in vrede mag rusten, en hopelijk is er in zijn hiernamaals ook een akoestische omgeving om lief te hebben.
Bedankt voor al je pionierswerk !
Dat hij in vrede mag rusten, en hopelijk is er in zijn hiernamaals ook een akoestische omgeving om lief te hebben.
Bedankt voor al je pionierswerk !
Re: R.I.P. Leo Beranek
Zou wel aardig zijn om te weten hoe zijn oren op zo'n hoge leeftijd nog presteerden
Dat zou toch bekend moeten zijn van zo iemand zou je zeggen.
Re: R.I.P. Leo Beranek
Wist niet dat Beranek zo'n duizendpoot was. Maar alleen al zijn bijdrage aan de akoestiek is bijzonder geweest.
