2xecc83 12ax7
2xecc82 12au7
4xkt88
Volgens de verkoper waren dat echter budget buizen, en kon ik beter naar wat serieuzere buizen kijken.
Toevallig had hij die
Leek als ik ben , trok de portemonnee en met nieuwe buizen erin spelen maar, niks mis mee.
Maar om terug te komen op het onderwerp, ik stuite dus op de JJ electronic buizen en dacht wat moet ik nog met die budget lampen
Maar laat ik ze als Back-up houden, eerst alle buizen erin gezet, om te kijken of ze nog werken.
Maar of mijn setup vraagt om een andere buis, of de gold lions zijn geheel anders van opbouw?
Maar die JJ speelt vele male met meer detail in het midden, terwijl als ik op het internet gaat zoeken juist deze buis als warm, en wat minder sterk in het hoog word weggezet?
Het midden detail is echt veel beter, degeluidsbeleving klinkt brederen ,en deze buis is ook aangenamer voor de portemonnee .
Er zit wel wat minder laag in, maar dit komt in mijn woonkamer beter tot zijn recht.
Ik ga hier een week naar luisteren en zal daarna de golds nog eens terug plaatsen.
Had nooit kunnen denken dat tube Rolling zo veel verschil kan maken.
Dus weer een leer curve voor mezelf, niet alles wat in de buizen wereld duurder is, is ook automatisch beter