Boxsim vragen

... is weten!

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Boxsim vragen

Bericht door sander1238 »

foutmeldingen.png
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik de arta files importeer in boxsim, snap echter niet zo goed wat ik nu fout doe?
hieronder de ingevoerde data, de Arta files en de Boxsim file.
Bovenste woofer
Bovenste woofer
Bovenste woofer
Bovenste woofer
Bovenste woofer
Bovenste woofer
Onderste woofer
Onderste woofer
onderste woofer
onderste woofer
onderste woofer
onderste woofer
tweeter
tweeter
tweeter
tweeter
tweeter
tweeter
Bijlagen
arta files.zip
Arta files
(42.44 KiB) 37 keer gedownload
philips vintagee project 1.0.zip
Boxsim file zoals ik heb ingegeven
(55.49 KiB) 34 keer gedownload
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Boxsim vragen

Bericht door ds23man »

De tekst in je eerste plaatje zegt al genoeg.
piet1955
Berichten: 577
Lid geworden op: wo 17 mar 2010, 19:23
Locatie: Best

Re: Boxsim vragen

Bericht door piet1955 »

Ja alle 3 de drivers op de zelfde plaats in de baffle zal niet lukken....... ook een afschuining van 40 cm.............
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Boxsim vragen

Bericht door sander1238 »

piet1955 schreef:
Ja alle 3 de drivers op de zelfde plaats in de baffle zal niet lukken....... ook een afschuining van 40 cm.............
:-" Heb ik veranderd, blijft er nog 1 foutmelding over. Heb de T&S parameters gewoon van limp overgenomen, net als van de andere drivers die hij wel slikt?
Schermafdruk 2016-10-10 21.26.24.png
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Boxsim vragen

Bericht door sander1238 »

:hide: Was 1 vinkje vergeten :hide: bedankt :goedzo:

zullen vast nog wel meer vragen komen :relax:
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Boxsim vragen

Bericht door markbakk »

Ik zou 'use acoustic phase' ook aanvinken.
Plaats reactie