19 november staat bij mij in de agenda. Moet de ZBA CS versterker nog mee? Er moeten er tegen die tijd toch aardig wat meer af zijn
Luisterdag Alphen a/d Rijn 2016 - > Napraten en foto's
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ach gezellig wordt het sowieso!
19 november staat bij mij in de agenda. Moet de ZBA CS versterker nog mee? Er moeten er tegen die tijd toch aardig wat meer af zijn
19 november staat bij mij in de agenda. Moet de ZBA CS versterker nog mee? Er moeten er tegen die tijd toch aardig wat meer af zijn
Laatst gewijzigd door Pjotr op do 06 okt 2016, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Nou raak ik een beetje de weg kwijt. Plattegrond?
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Dat is in Zuid-Holland niet anders dan in Groningen.ds23man schreef:Nou raak ik een beetje de weg kwijt. Plattegrond?
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Bij deze, het is bij het blauwe parasolletje net onder het middends23man schreef:Nou raak ik een beetje de weg kwijt. Plattegrond?
Van de ruimtes zelf geen plattegrond, het gaat om de drie laatste ruimtes aan het einde van de gang boven
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Heb je ook een brugloze route?

- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Het zou zomaar kunnen zijn dat de Isobarix dan speelklaar is.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik kom graag langs en wil ook wel deze meenemen: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... q#p1654384
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Pjotr, pappaleo, ds23man, sander1238, FredM toegevoegd, incl. genoemde apparatuur/luidsprekers
@ds23man: als je gewoon je stuur volgt via A28, A12, N11 dan gaat elke volgende logische route naar het wijkcentrum volgens mij niet over een brug. Wel veel drempels, maar dat heen en weer schudden ben je wel gewend...
@ds23man: als je gewoon je stuur volgt via A28, A12, N11 dan gaat elke volgende logische route naar het wijkcentrum volgens mij niet over een brug. Wel veel drempels, maar dat heen en weer schudden ben je wel gewend...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Wie zei eigenlijk dat ik kwam?
Maar goed, neem de Fantomas wel mee.
Maar goed, neem de Fantomas wel mee.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik kom ook.
Met project Wave en misschien de A4 mk2.
Met project Wave en misschien de A4 mk2.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Het reizend circus?ds23man schreef:Wie zei eigenlijk dat ik kwam?![]()
![]()
![]()
Maar goed, neem de Fantomas wel mee.
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Pjotr schreef:Het reizend circus?![]()
We weten nu toch al dat het niks is.
- corto maltese
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
- Locatie: santpoort
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik kom er ook. Ik neem mee mijn nieuwe CT 263.
En als ik in kleinere ruimte speel, dan kan ik spelen met mijn kleine buizen versterker van 3,5W.
En als ik in kleinere ruimte speel, dan kan ik spelen met mijn kleine buizen versterker van 3,5W.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik kom ook met de volgende zelfbouw set:
W10 muziek speler
AFDAC2 dac
OTL versterkers
Maestoso luidspreker http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... t=maestoso
Roland
W10 muziek speler
AFDAC2 dac
OTL versterkers
Maestoso luidspreker http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... t=maestoso
Roland
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Dank voor de aanmeldingen, lijstje is weer bijgewerkt...
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Niks? Juist veel, heel veel, heel erg veel, veel te veel.Pjotr schreef:Het reizend circus?ds23man schreef:Wie zei eigenlijk dat ik kwam?![]()
![]()
![]()
Maar goed, neem de Fantomas wel mee.![]()
We weten nu toch al dat het niks is.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik wil al die bouwsels wel komen beluisteren. Heb helaas zelf niets speelkaarten om te laten horen....
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Ik mag wel eens gaan opschieten! 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Kom je lopen?dre schreef:Ik mag wel eens gaan opschieten!
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Zie het al voor mij: Dre met een handkar langs de N11
Wel goed voor zijn postuur 
Re: Luisterdag Alphen a/d Rijn -> 19 November 2016 !
Laat me raden, dit is op een smartphone ingetypt ? Een weldenkend mens zou "speelklaar" niet zo snel verwarren met "speelkaarten"...Hans Nootdorp schreef:Ik wil al die bouwsels wel komen beluisteren. Heb helaas zelf niets speelkaarten om te laten horen....
