Zaagtafel
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Zaagtafel
Mijn zaagtafel heeft het nagenoeg begeven..
Zaag kan niet meer in hoogte worden afgesteld er is iets afgebroken, en er zit geen kapje voor de veiligheid bij het zaagblad meer.
Dat laatste was voor mij geen probleem gewoon een kwestie van goed opletten, goed ervoor staan.
Wat is een goed zaagtafel, max €500,- .
Schuinzagen en grote stukken mdf moet ie kunnen.
Zaag kan niet meer in hoogte worden afgesteld er is iets afgebroken, en er zit geen kapje voor de veiligheid bij het zaagblad meer.
Dat laatste was voor mij geen probleem gewoon een kwestie van goed opletten, goed ervoor staan.
Wat is een goed zaagtafel, max €500,- .
Schuinzagen en grote stukken mdf moet ie kunnen.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
Voor fraai in verstek zagen heb je meer aan een goede cirkelzaag met geleider als aan een zaagtafel. 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Zaagtafel
Dat is volgens mij meer een bouwplaats zaag, denk niet dat Bas dit bedoeld.Shadow schreef:
@Bas, mocht je de Bosch een keer willen testen dan ben je van harte welkom.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4780
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Zaagtafel
Die Bosch pts10 is nu overal in de aanbieding, prijzen vanaf 328 euro. Het lijkt mij een heel mooi toestel voor dat bedrag.
Re: Zaagtafel
Nou je hebt overal profspul op marktplaats wat beter is als nieuwe bouwmarkt tafeltjes wou ik maar aangeven...
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Zaagtafel
Zeker mooi maar niet echt voor de "gewone" hobbyisten.ds23man schreef:
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
De advertentie zegt met onderstel, dan is ie aldaar erg goedkoop.€351,-Olaf Markus schreef:Die Bosch pts10 is nu overal in de aanbieding, prijzen vanaf 328 euro. Het lijkt mij een heel mooi toestel voor dat bedrag.
https://www.praxis.nl/gereedschap-insta ... -t/5281408
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
Heb ik gehad maar dat vond ik ondingen.dre schreef:Voor fraai in verstek zagen heb je meer aan een goede cirkelzaag met geleider als aan een zaagtafel.
Straks ff kijken bij Praxis, en regelen dat een deel van de kosten thuis word gesponsord.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4780
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Zaagtafel
€ 340,- bij de Obi.
dat zou voor jou ook nog te doen zijn.
http://www.obi.de/decom/product/Bosch_T ... ageSize=72
dat zou voor jou ook nog te doen zijn.
http://www.obi.de/decom/product/Bosch_T ... ageSize=72
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
Bij de praxis is wel lekker makkelijk is om de buurt en i.v.m garantie en een btw bon ervan wil, is toch een kleine 70 euro retour.Olaf Markus schreef:€ 340,- bij de Obi.
dat zou voor jou ook nog te doen zijn.
http://www.obi.de/decom/product/Bosch_T ... ageSize=72
Daar komt bij dat ik geld niet meer zo makkelijk laat rollen als vroeger, bewuster en minder financiële middelen, aangezien de machine ook voor het bedrijf gebruikt zal worden is delen kosten ergens ook wel rieel.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
Oude zaagtafel is afgelopen week opgehaald.
Ik denk zal de nieuwe eens klaar gaan maken voor gebruik.
Doos geopend, alles eruit gehaald en ja hoor, een hoop ontbreekt niet alleen boutjes en moertjes maar echt van alles en nog wat.
Hoe men dit voor elkaar krijgt is mij een raadsel.
Maandag eens bellen met Bosch. Nu moeten ze niet gaan zeuren waarop ik nu pas de doos openmaak want dat maakt geen ene moer uit, had het er dan wel ingezeten net na ik het gekocht heb, NEE, nou dan. Ik ben niet verplicht om de doos gelijk te openen.
En met een beetje kennis van zaken kan je zo zien dat ie niet één keer gebruikt is. Geen stof en een nieuw zaagblad.
Foto's van de doos en verpakkingen materiaal gemaakt.
Ik denk zal de nieuwe eens klaar gaan maken voor gebruik.
Doos geopend, alles eruit gehaald en ja hoor, een hoop ontbreekt niet alleen boutjes en moertjes maar echt van alles en nog wat.
Hoe men dit voor elkaar krijgt is mij een raadsel.
Maandag eens bellen met Bosch. Nu moeten ze niet gaan zeuren waarop ik nu pas de doos openmaak want dat maakt geen ene moer uit, had het er dan wel ingezeten net na ik het gekocht heb, NEE, nou dan. Ik ben niet verplicht om de doos gelijk te openen.
En met een beetje kennis van zaken kan je zo zien dat ie niet één keer gebruikt is. Geen stof en een nieuw zaagblad.
Foto's van de doos en verpakkingen materiaal gemaakt.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
Ontbreekt er dan niet een doos, als er zoveel niet bij zit, dat het totale pakket uit 1 doos meer bestaat dan wat je in huis hebt? Wat je mist, is dat wel inclusief wat je gekocht hebt, of was het de bedoeling dat je dit er los bij zou kopen?
Retourneren, binnen 2 weken altijd zonder opgaaf van reden. Verpakking openen om te bekijken mag altijd, retourneren igv ondeuglijkheid kan zowiezo na 2 weken ook nog: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren
Maar gekocht bij de Praxis? Wat m'n voorganger ook zegt, ff daar langsgaan en niet bellen met Bosch, die verwijzen je toch door naar de verkopende partij. En kan me niet voorstellen dat die moeilijk doen in dit geval.
Retourneren, binnen 2 weken altijd zonder opgaaf van reden. Verpakking openen om te bekijken mag altijd, retourneren igv ondeuglijkheid kan zowiezo na 2 weken ook nog: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen/retourneren
Maar gekocht bij de Praxis? Wat m'n voorganger ook zegt, ff daar langsgaan en niet bellen met Bosch, die verwijzen je toch door naar de verkopende partij. En kan me niet voorstellen dat die moeilijk doen in dit geval.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaagtafel
Ok, ik zie het nu ja, die had ik gemist. Evengoed maar terug naar de Praxis dan, zo kan Bas er ook niks mee.
