of benzinegeld...
Hier is nog niet zo lang geleden ook de bliksem ingeslagen. Paar huizen verder. Toch veel kapot gegaan; IP modem/routers en NAS. TV en Humax en één luidspreker en kanaal van de eindversterker. Dat laatste bij het kanaal waar de LS kabel onder de verwarming ligt....
CD880, geen geluk mee..
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
