7 mei was bartarie voor het laatst op deze site.
Ik ben bang dat dit een soort van doodgeboren kindje is...
Toonarm MKII
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Toonarm MKII
Batarie werkt vooral in de winter aan zijn projecten en heeft het in de zomermaanden te druk met zijn andere hobby.
Ik verwacht dat hij na het seizoen wel weer verder zal gaan.
Ik verwacht dat hij na het seizoen wel weer verder zal gaan.
Re: Toonarm MKII
Je zou er een PM aan kunnen wagen, ik zou het iig leuk vinden als hij zijn kunsten weer komt tonen hier op het ZBAF.Chizzel schreef:Ok, jammer. Bedankt...
