Naar Antwerpen ?Henkjan schreef:ah, dan komt Ray vast ook wel
ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
En ik maar denken dat de echte wappers uit Oele (Overijssel) komen.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Mijn wappers zijn lekker toch groter. 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Maar geen 35 jaar oud. 
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Het was al spaarzaam vwb de beschikbare data, eerst volgende zou 8 oktober zijn geweest en dat valt dan weer samen met het NHMEds23man schreef:Wordt wel een zeer overzichtelijk geheel zo zaterdag.
Volgende keer maar niet tegelijkertijd met X-Fi
Ik zet je op de lijstknuisje schreef:Ik kom jullie versterken, letterlijk en figuurlijk (kan nml. een ZBA CA meenemen als daar behoefte aan is).
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
eventueel kan ik mijn obx'en ook nog meenemen als dat in de auto past
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
obx'en gaan niet passen, ik neem broer en oudste zoon mee
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Heb je geen trekhaak?
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
nee niet meer, maar zullen ze ook vast niet leuk vinden, erg weinig ruimte op zo'n haak
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Maar we hebben nu 15 deelnemers. Je zoon is hopelijk toch wel uit de luierfase?
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
ja, dat wel
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ah, het loopt... 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
ja, mijn neus
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
trouwens voor de lijst, ik neem mijn drummonitoren mee met 15 inch coax van 18sound
dat kan misschien nog in de eerste post vermeld worden
die 15 wordt trouwens 14 denk ik want ik sta 2x in de lijst en ik ben van plan om maar 1x te komen
viewtopic.php?f=3&t=22271&hilit=drummon ... 0#p1797643

dat kan misschien nog in de eerste post vermeld worden
die 15 wordt trouwens 14 denk ik want ik sta 2x in de lijst en ik ben van plan om maar 1x te komen
viewtopic.php?f=3&t=22271&hilit=drummon ... 0#p1797643
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Neem je dan je zoon ook mee met drumkit? We willen nu wel een demo hè, dat begrijp je welarchitect schreef:trouwens voor de lijst, ik neem mijn drummonitoren mee met 15 inch coax van 18sound
dat kan misschien nog in de eerste post vermeld worden
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
past niet denk ik
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
speciale muziekwensen voor de drummonitor? hij is natuurlijk niet alleen geschikt voor het ruige werk. ik zou wel benieuwd zijn naar een vergelijk met 15 inch tannoy's
obx mee lukt misschien toch, ik heb er namelijk maar 1tje, de andere heb ik nog niet verbouwt, die is nog de oude versie

obx mee lukt misschien toch, ik heb er namelijk maar 1tje, de andere heb ik nog niet verbouwt, die is nog de oude versie
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Oh, wacht.....
Ik kom ook !!
En ik neem mee: een collega.
Ik kom ook !!
En ik neem mee: een collega.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Het wordt straks nog druk 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik neem morgen geen bron mee, dus hopelijk is daarin voorzien.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Is er in Beetsterswaegh geen bron?
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Jawel hoor, ik kom immers ook.pappaleo schreef:Is er in Beetsterswaegh geen bron?
Bron.jpg
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
AES of spdif uit?richard schreef:Jawel hoor, ik kom immers ook.pappaleo schreef:Is er in Beetsterswaegh geen bron?
Bron.jpg
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Wat wil je?
