Voor de eenzame en gefrustreerde speaker nerd
Moderator: Beheerdersteam
Re: Voor de eenzame en gefrustreerde speaker nerd
Dat ziet er interessant uit, het idee van Reckhorn maar dan kleiner en beter uitgevoerd. Daar zou ik wel eens een drieweg mee willen maken. Ideale puntbron.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb de indruk dat jij niet serieus bent.wouter schreef:Ik wil vanalles indrukken
- sander1238
Ik heb hier geen tiet voorpappaleo schreef:Ik heb de indruk dat jij niet serieus bent.wouter schreef:Ik wil vanalles indrukken![]()
Niet omdat het moet, maar omdat het kan...
Idee voor speakerdoekje: (dat van die eenzame speakernerd krijgt wel meteen invulling...)
Idee voor speakerdoekje: (dat van die eenzame speakernerd krijgt wel meteen invulling...)
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Maar goed, na de tepeltweeter hebben we nu de tietspeaker. 
- pappaleo
- Contacteer:
Of dat ding een ideale afstraling heeft is ook nog maar de vraag. De het verschil in looptijd van het geluid afgestraald door de spreekspoel en de rand van het membraan zal mogelijk wat versmering geven. Bij een gewone conus kun je met het materiaal van de conus en de hoek van de conus zodanig afstemmen dat deze gelijk is.
Maar een stereopaartje voor op het nachtkastje. Nog wel een vraag wat we met de basreflexpoort doen.
Maar een stereopaartje voor op het nachtkastje. Nog wel een vraag wat we met de basreflexpoort doen.
This is a prototype design. It is in a very early conceptual stage and as such samples may not be currently available. The data and the design is subject to change without notice. If you are interested in this design please contact your local sales representative for the latest information.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Heb net een mailtje naar Speaker&Co gestuurd.Pjotr schreef:If you are interested in this design please contact your local sales representative for the latest information.
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
De poort komt natuurlijk aan de onderkantrichard schreef:Of dat ding een ideale afstraling heeft is ook nog maar de vraag. De het verschil in looptijd van het geluid afgestraald door de spreekspoel en de rand van het membraan zal mogelijk wat versmering geven. Bij een gewone conus kun je met het materiaal van de conus en de hoek van de conus zodanig afstemmen dat deze gelijk is.
(of is die wel heel fout)
Jij bent bekend met Richard zijn nachtkastje?b_force schreef:De poort komt natuurlijk aan de onderkantrichard schreef:Of dat ding een ideale afstraling heeft is ook nog maar de vraag. De het verschil in looptijd van het geluid afgestraald door de spreekspoel en de rand van het membraan zal mogelijk wat versmering geven. Bij een gewone conus kun je met het materiaal van de conus en de hoek van de conus zodanig afstemmen dat deze gelijk is.
Maar een stereopaartje voor op het nachtkastje. Nog wel een vraag wat we met de basreflexpoort doen.![]()
![]()
(of is die wel heel fout)
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Nou hopelijk zit de poort van zijn nachtkastje zoals bij alle andere nachtkastjes?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
De poort kun je beter in de bovenkant van je nachtkastje hebben, kun je je gebruikte condoom nog ergens kwijt. 
-
wouter
- Ook commercieel actief
wat erg dit...
'conceptual stage' wordt hier wel heel letterlijk genomen.
Schreef ik nou genomen?
Arggg
'conceptual stage' wordt hier wel heel letterlijk genomen.
Schreef ik nou genomen?
Arggg
Jongens is de nood/frustratie nu werkelijk zo hoog dat dit arme speakertje er onder moet lijden? Aan jullie privéleven kan dat ding toch niets doen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ze plaatsen ook een APLetje achter de tweeterdome.......... 
Ze hebben nu ook andere cupmaten voor diegene met grote handen
Een 135 mm
en een van 250 mm voor de liefhebbers van grote bollen

Ik zie mogelijkheden voor een ultra smalle vloerstaanders met impulsgecompenseerde zijwoofers,
mid heb ik dan al beeld bij,zo'n cut frame tangband W4 met bamboo of zo (misschien d'apollito zoals de Tricone) , Ik ga vast de een goede tweet erbij zoeken. Samen met een AS hypexje (want maar 115 mm breed) erbij moet er toc iets moois van te maken zijn.
Heeft iemand die dingen al gehoord/gezien/gemeten/gereviewed?
Een 135 mm
en een van 250 mm voor de liefhebbers van grote bollen

Ik zie mogelijkheden voor een ultra smalle vloerstaanders met impulsgecompenseerde zijwoofers,
mid heb ik dan al beeld bij,zo'n cut frame tangband W4 met bamboo of zo (misschien d'apollito zoals de Tricone) , Ik ga vast de een goede tweet erbij zoeken. Samen met een AS hypexje (want maar 115 mm breed) erbij moet er toc iets moois van te maken zijn.
Heeft iemand die dingen al gehoord/gezien/gemeten/gereviewed?
- SSassen
- Contacteer:
Gevoeld? Ze hebben wel een zekere, waarschijnlijk ingeprente, aantrekkingskrachtindoubt schreef:Heeft iemand die dingen al gehoord/gezien/gemeten/gereviewed?
Iets vormgelijks heb ik wel eens gereviewed en er kwam ook geluid uit maar het ging me specifiek om deze drivers
lekker bezig, eerst al de Gathering of Twerkers en nu dit.
lekker bezig, eerst al de Gathering of Twerkers en nu dit.