ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Laat ik me voor de verandering maar eens aanmelden i.p.v. gewoon maar op komen dagen. 
Naast een 12 liter monitor kastje met 13cm carbon en AMT (serie-fiter) neem ik ook mijn Simaudio Moon W7 eindtrap mee.
Ik heb deze nu al een klein jaartje thuis en luister er met plezier naar via mijn Cambridge Stream Magic 6 v1 DAC/streamer/pre-amp.
Eventuel kan er nog een cd(dvd)-speler van Arcam meekomen.
Grt, Gerjan.
Naast een 12 liter monitor kastje met 13cm carbon en AMT (serie-fiter) neem ik ook mijn Simaudio Moon W7 eindtrap mee.
Ik heb deze nu al een klein jaartje thuis en luister er met plezier naar via mijn Cambridge Stream Magic 6 v1 DAC/streamer/pre-amp.
Eventuel kan er nog een cd(dvd)-speler van Arcam meekomen.
Grt, Gerjan.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik denk dat ik ook kom (op uitnodiging
Ik neem mee: sigaren
en ik laat horen: mezelf..
Kees
Ik neem mee: sigaren
en ik laat horen: mezelf..
Kees
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Oei oei wat jammer dat ik die niet kan komen testen/keuren.audiomanics schreef:Ik denk dat ik ook kom (op uitnodiging![]()
Ik neem mee: sigaren
Hoewel ik mijn nieuwe pré na vertraging af heb (heb ik niets meer over gepost ivm toch wel onverwachte familie omstandigheden) kan ik deze jullie niet komen tonen. Ik draai dit jaar mee in de Tube society van VanderVeen, oa de 24e is daarvoor gereserveerd. En tja, een mens kan nog steeds niet op 2 plekken tegelijk zijn.
Kom ik volgend jaar wel langs met die pré en hopelijk dan ook met een paar gloeiende eindbakken er achter.
Groet
Ger
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ah je gaat met de 300B aan de gang.
Leuk.
Veel plezier bij Menno
Leuk.
Veel plezier bij Menno
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Zijn er al meer aanmeldingen? en mooie projecten?
Het setje lx521 van salautom zou ik ook graag eens horen.
Het setje lx521 van salautom zou ik ook graag eens horen.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik neem een setje A4 SE4 mee en de klassieke 3-weg als ik de onderdelen op tijd binnen krijg(i.c.m. tijd......)
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik neem zelf een setje Ypsilon L50 (SB Acoustics SB13 + Seas TWS27) mee
Rudy
Rudy
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Is het niet handig om een deelnemerslijst met apparatuur bij te houden?
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik heb de lijst verhuisd naar de eerste post, die stond ergens onderaan de pagina
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Zet mij er dan ook maar op.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Genoteerd
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik sta er nog niet bij, ik kom met de Fantomas.
- RumoH
- ZA-sponsor: RumoH
- Berichten: 374
- Lid geworden op: za 14 feb 2009, 12:20
- Locatie: De Wilp (Gn)
- Contacteer:
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Heb je d'r overheen gelezen zeker, je stond er al tussen voor de reactie van Leo
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik wil mij ook even aanmelden voor de ZBA dag, helaas niets om mee te nemen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Dan neem je maar gebak mee! 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Taart is ook goed! 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Dan moet ik even mijn schoonmoeder vragen om mee te gaandre schreef:Taart is ook goed!
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Tja,nu word het toch wel erg makkelijk.... 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Ik kom ook naar Beetsterzwaag. Neem helaas alleen m'n oren en een goed humeur mee...
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
En een zak borrelnootjes Aat.
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Dan zal ik wat droge worst mee nemen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Wie doet de drank? 
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Wat let je, een lekker Gronings borreltje?ds23man schreef:Wie doet de drank?
Ik woon in Beetsterzwaag, ik kan lopend naar huis.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ZBA Luisterdag 2016 Beetsterzwaag
Dat gebouw staat er inmiddels niet meer Richard! 
