Toch het idee dat je wat veel steenwol hebt ingekocht...ds23man schreef:Even bij de pvcboer geweest:
Hij had maar 7 deksels liggen, nummer 8 is morgen binnen. Nu nog wat gaten hakken.
Fantomas
Moderator: Beheerdersteam
Re: Fantomas
Re: Fantomas
Ooooooooooooo............
Vergeet trouwens niet een extra blik PVC-lijm + PVC-cleaner als je het dekseltje op gaat halen, Dat gaat erg rap met die diameter.
Vergeet trouwens niet een extra blik PVC-lijm + PVC-cleaner als je het dekseltje op gaat halen, Dat gaat erg rap met die diameter.
Re: Fantomas
Lijkt wat mij betreft meer op een dompelpomp.
Ben wel benieuwd wat voor geluid(sveld) dit gaat opleveren.
groet,
Aat
Ben wel benieuwd wat voor geluid(sveld) dit gaat opleveren.
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Heb even wat filterspulletjes bij Rudy besteld, dus wordt vervolgd.
Nou nog even een opstelsysteem bedenken.
Nou nog even een opstelsysteem bedenken.
Re: Fantomas
Wat weegt zo'n luidspreker samen met de behuizing nou ?
Misschien is er iets met een microfoon standaard mogelijk.
Misschien is er iets met een microfoon standaard mogelijk.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Weegt er nog behoorlijk in hoor!
Heb nog zoiets staan:
https://www.rolight.nl/Home/Webshop/hij ... 3,80M-25KG
Dwarsbalk er op.
Heb nog zoiets staan:
https://www.rolight.nl/Home/Webshop/hij ... 3,80M-25KG
Dwarsbalk er op.
Re: Fantomas
De PVC riool buizen hangen hier in de kruipruimte aan beugels, en als je er dan 2 van die beugels aan een koker doet, een strook metaal/aluminium met in het midden een bevestigingsgaatje kun je al een hoop meer.
Re: Fantomas
Leo de Klerk nog bijpraten over Gerhard's noeste arbeid of Reckhorn dat al omgekeerde conussen verkoopt?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Noeste arbeid?
Even naar de pvcboer rijden, 4 gaten in een deksel zagen en 8 filtercomponenten solderen: that's all.......
Even naar de pvcboer rijden, 4 gaten in een deksel zagen en 8 filtercomponenten solderen: that's all.......
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Fantomas
dus alleen een C voor de tweet en de mid ongefilterd?ds23man schreef:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Leo de K filtert dat ding ook alleen maar op het hoog ( 18db).Henkjan schreef:dus alleen een C voor de tweet en de mid ongefilterd?ds23man schreef:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Nee hoor, maar ik pas gewoon de filtering van Reckhorn toe zoals ze die zelf adviseren. Lijkt me wel een makkelijk uitgangspunt.......Henkjan schreef:[tegeltje]als jantje in de sloot springt, doe jij dat dan ook[/tegeltje]
Re: Fantomas
Ongelooflijk, wat een service van de post.
Zelfs zonder leesbare adressering wordt het bezorgd!
groet,
Aat
Zelfs zonder leesbare adressering wordt het bezorgd!
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
En dan nu de oplossing van het raadseltje:
Rudy maakt maandag netjes het pakketje klaar met pakketlabel. Hij gaat naar de plaatselijke Plusmarkt met PostNL servicepunt waar een lokale bakvis het pakketje netjes scant en afrekent. Maar omdat dit visje nog met haar gedachten bij de gebeurtenissen van het afgelopen weekend in het plaatselijke fietsenhok is, mikt ze vanwege het formaat (envelop) het in de gewone postzak. Verbazingwekkend dat het door het normale sorteerproces gekomen is en ben benieuwd wanneer zij het vermiste pakketje terugvinden............
Rudy maakt maandag netjes het pakketje klaar met pakketlabel. Hij gaat naar de plaatselijke Plusmarkt met PostNL servicepunt waar een lokale bakvis het pakketje netjes scant en afrekent. Maar omdat dit visje nog met haar gedachten bij de gebeurtenissen van het afgelopen weekend in het plaatselijke fietsenhok is, mikt ze vanwege het formaat (envelop) het in de gewone postzak. Verbazingwekkend dat het door het normale sorteerproces gekomen is en ben benieuwd wanneer zij het vermiste pakketje terugvinden............
