Fantomas
Moderator: Beheerdersteam
Re: Fantomas
Als je nu een fantomas kitje voor je Ds besteld, dan stelt de afstand naar Alphen ook niets meer voor.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Met bloomlijm blijft het geluid weer in je speakers hangen.
Wordt gewoon een klein, gesloten kastje gezien de parameters. Laag ondersteuning met een sub dus.
Wordt gewoon een klein, gesloten kastje gezien de parameters. Laag ondersteuning met een sub dus.
Re: Fantomas
Vind de naam wel goed gekozen al zou Fantomaskerade hier ook wel passen 
Overigens Richard, doe mij toch maar de originele filemuziek:
Overigens Richard, doe mij toch maar de originele filemuziek:
Re: Fantomas
En met die Fantomas dan Fantoom muziek afspelen, wel even opletten of je wel de juiste compressie in stelt met die fantoommuziek. 
Re: Fantomas
What's in a name? Nou vooruit John dan.ds23man schreef:Richard?![]()
Heb Fantomas met die vliegende DS nog eens opgezocht maar het blijft een flutverhaaltje wat nergens naar toe gaat.
Re: Fantomas
https://www.aluminiumopmaat.nl/aluminiu ... -rond.html
Mooie buis, in de 200mm past de korf precies.
Mooie buis, in de 200mm past de korf precies.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Fantomas
Toen ik vijf was, was ik het absoluut niet met jou eens. Tegenwoordig ben ik wat verwend door de special effects mensen uit Hollywood.Pjotr schreef:... Heb Fantomas met die vliegende DS nog eens opgezocht maar het blijft een flutverhaaltje wat nergens naar toe gaat.
Re: Fantomas
Ik vind dat ze daar bij reckhorn best leuke dingetjes hebben. Ze hebben ook 16 cm woofertjes
voor 3 tientjes. Iemand die al eens geprobeerd? Ze zien er best wel serieus uit.
Maar, lijkt mij een leuk project en ga ik volgen. Je hebt er 4 besteld, komen er dan 2 per kant?
En ben je dan niet het effect van point source kwijt?
voor 3 tientjes. Iemand die al eens geprobeerd? Ze zien er best wel serieus uit.
Maar, lijkt mij een leuk project en ga ik volgen. Je hebt er 4 besteld, komen er dan 2 per kant?
En ben je dan niet het effect van point source kwijt?
Re: Fantomas
Aha juist, Zag net dat het idee in een ander topic ontstaan is. En die had ik niet gelezen.
Maar ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ik loop zelf ook nog steeds met het idee
eens iets met een coaxiaal of een breedbander te gaan doen.
Maar ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken. Ik loop zelf ook nog steeds met het idee
eens iets met een coaxiaal of een breedbander te gaan doen.
Re: Fantomas
Ik ook niet!John P schreef:Toen ik vijf was, was ik het absoluut niet met jou eens. Tegenwoordig ben ik wat verwend door de special effects mensen uit Hollywood.Pjotr schreef:... Heb Fantomas met die vliegende DS nog eens opgezocht maar het blijft een flutverhaaltje wat nergens naar toe gaat.
Re: Fantomas
Leuke speaker standaards ook. Al heb je bij BAX wel 50 standaards voor dat geldds23man schreef:
Ben heel benieuwd Gerhard wat hier uit gaat komen. Het lijkt erop als ik de beschikbare literatuur volg, dat de kwaliteit van de speakers er niet zo toe doet voor het beoogde effect.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Hier meetgegevens van het voorgaande type Reckhorn ( de C190).
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 9880,d.bGg
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 9880,d.bGg
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Fantomas
Klopt zijn erg leuke en goedkope woofertjes.toetertje schreef:Ik vind dat ze daar bij reckhorn best leuke dingetjes hebben. Ze hebben ook 16 cm woofertjes
voor 3 tientjes. Iemand die al eens geprobeerd? Ze zien er best wel serieus uit.
Ik twijfel al een tijdje om ze te proberen in de hoedenplank als subjes.
De originelen goedkopen speakertjes geven al een leuk laag, maar net niet luid genoeg.
De coaxen die DS heeft besteld meten op een aantal punten niet echt mooi, liear zijn ze echt niet, kippel test geeft een heel raar resultaat, maar ik ben reuze benieuwd hoe ze klinken.
Re: Fantomas
Oh, dan red je het makkelijk voor beetsterzwaag.ds23man schreef:Vandaag komen ze binnen!
Re: Fantomas
Zo, per snelkoerier? Hier komt de post pas na 18.00u.
Maar, wat zijn ze mooi. Hoeveel liter hebben ze eigenlijk nodig?
Maar, wat zijn ze mooi. Hoeveel liter hebben ze eigenlijk nodig?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Fantomas
Per DPD, gisteren opgestuurd.
Ik prop ze in een pijp van 35 cm ( gesloten). Van het laag verwacht ik niet veel en zal ze met een sub ondersteunen.
Maar die dingen zijn echt mooi gemaakt en dat voor 99euro!
Zelfs schroeven meegeleverd.
Ik prop ze in een pijp van 35 cm ( gesloten). Van het laag verwacht ik niet veel en zal ze met een sub ondersteunen.
Maar die dingen zijn echt mooi gemaakt en dat voor 99euro!
