Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door dre »

Nee,gewoon een 17 inch laptop......
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door richard »

Eerder een winterlandschap.

Nog niet echt een verbetering met Firefox op Windows 10. Maar misschien nog wat kinderziektes en gewenning van mijn kant. Toch mooi dat er door de heren weer veel werk in wordt gestoken. Bedankt! :beer:
Bijlagen
Leegte
Leegte
Laatst gewijzigd door richard op ma 01 aug 2016, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door dre »

zba.JPG
Smurfenforum! :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door hannesie »

Screenshot_2016-08-01-21-58-37.png
Valt wel mee toch?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door dre »

Met 2 witte balken van 6cm blijft er toch wat weinig over......
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door richard »

dre schreef:
Met 2 witte balken van 6cm blijft er toch wat weinig over......
Even de ctrl toets ingedrukt houden en aan het scrollwieltje draaien. Of met de ctrl en + en - toetsen spelen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door hannesie »

Het is dan wel verschillend per gebruikte tekst.
Kort verhaal is geen of onvoldoende aanpassing aan de vorm of ruimte lijkt het.
Ook met de Ctrl en muiswieltje.

Even full screen
Knipsel1.JPG
Aaad
Berichten: 861
Lid geworden op: di 15 mar 2011, 21:54

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Aaad »

Op de tablet nauwelijks te lezen, ben er gisteren gauw mee gestopt.
Op de laptop gaat het iets beter.
De ongelezen berichten-graphic is haast niet zichtbaar,
En inderdaad Anne, alles went ..... maar dit denk ik ook niet. ](*,)

Aad
Gebruikersavatar
MarcoSQ
Berichten: 1106
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 20:45
Locatie: Mijdrecht

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door MarcoSQ »

Wat zijn 'we' toch slecht in het accepteren van verandering, he :P. Dagelijkse business op het werk...

De basis ziet er goed uit, en is bruikbaar. Laat het even rusten, om te zien wat het is, en of sommige dingen misschien toch fijner zijn dan je in eerste instantie denkt. Vooruitgang wordt zelden als positief ervaren, als dat heel anders is dan gewend.

Hoewel ik ook nog moet wennen en sommige dingen gek vind : goed werk verricht, mannen !
Eigenlijk was deze stap hard nodig; de upgrade moest toch ooit eens komen. 'Helaas' zijn jullie er nu toe gedwongen, maar misschien is dat maar goed ook.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door OpaBert »

Op m'n tablet ziet het er goed leesbaar uit
Maar op m'n 24 inch monitor inderdaad niet meer over het beeld verdeeld en 2 balken links en rechts
En ik moet nu zoeken waar iets staat.
Als het zo blijft wordt ik nog pissiger op die hackers die ons dit aandoen
En vervelende is dat we die mannen die het weer werkend maken behoorlijk wat kritiek geven
En misschien wel te weinig Lof en dank voor het werk :dank:
Maar ik vond het vroeger beter :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door hannesie »

Het gekke is dat dit topic er niet echt lekker uit ziet, maar andere topic's geeft dan duidelijk minder problemen.

EDIT: en nu ineens weer goed :rofl: :shock:
Na de refresh knop.
Er wordt hard gewerkt volgens mij. :mrgreen:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door richard »

De lay-out is niet echt werkbaar zo:
Bijlagen
layout 2.jpg
Gebruikersavatar
Willy_61
Berichten: 1883
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 12:51
Locatie: Mol, België

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Willy_61 »

Enkele prioriteiten:
1. Links en afbeeldingen terug standaard openen in een nieuw tabblad.
2. Wat vroeger links stond, zoals smilies en avatars met bijhorigheden, staan op alle fora links en is ook het meest logisch en overzichtelijk.

Bekijk deze layout eens: DIY Audio Projects Forum

Overigens alle respect voor hen die na hard werken onze site terug online hebben gekregen :goeie:
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door hsmeets »

De nieuwe vormgeving vind ik wel prima zo.

Als ik al mag mekkeren: in een post embedded afbeeldingen graag net als vroeger in een apart window openen.
Het psychologische effect van de tekst links en info over de poster rechts is dat je teksten met wat minder vooroordelen leest :hide:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Pjotr »

W.m.b. weer gewoon terug naar een leesbaar en werkbaar forum waar het weer om de inhoud gaat en niet om allerlei vormfratsen. En je géén hoofdpijn krijgt van gekunsteld en tegendraads kleurgebruik. Vind dat voorbeeld van Willy wel een goede.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma 25 feb 2008, 9:40
Locatie: Schin op Geul
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Gerrit »

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor alle inspanningen om het forum weer in de lucht te krijgen. :goeie:

Dit draadje doet mij weer denken aan het "schuurtje principe". Als je een brug wilt bouwen en vraagt hoe dik de pijlers moeten worden dan krijg je alleen antwoord van mensen die verstand hebben van de materie. Vraag je echter welke kleur het schuurtje moet hebben dan heeft iedereen daar wel een mening over. Het gevolg is dat de brug eerder klaar is dan het schuurtje :wink:

Gerrit
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28473
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door ds23man »

Moet zeggen dat na dit forumprobleempje de hoeveelheid spam in mijn mailbox geminimaliseerd is. :D
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Marp »

Even voor de beeldvorming: wanneer nam die hoeveelheid spam toe? Begon dat ongeveer anderhalve week voordat de website werd uitgeschakeld? Of wellicht al vanaf 26 mei? Heb je ook gezien of het merendeel vanaf zba [37.247.39.115] werd verstuurd?
richard schreef:
De lay-out is niet echt werkbaar zo:
Zo door elkaar gehusseld is inderdaad niet handig. Het is ook niet gerenderd volgens de stylesheets, wat Firefox binnen XP en linux dan weer wel goed doet.

Heb je dat ook op onderstaande pagina's?
richard.php
richard2.php
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door richard »

Marp schreef:
Even voor de beeldvorming: ...
Heb je dat ook op onderstaande pagina's?
richard.php
richard2.php
Deze beiden openen wel goed in het scherm.

Het door elkaar husselen gebeurd bij het eerste keer openen van de pagina, zeker bij deze. Bij een refresch van dezelfde pagina staat het wel goed. Mijn PC draait met Windows 10 en de brouwser is Firefox.
Gebruikersavatar
Willy_61
Berichten: 1883
Lid geworden op: di 05 aug 2014, 12:51
Locatie: Mol, België

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Willy_61 »

richard schreef:
Marp schreef:
De lay-out is niet echt werkbaar zo:
Zo door elkaar gehusseld is inderdaad niet handig. Het is ook niet gerenderd volgens de stylesheets, wat Firefox binnen XP en linux dan weer wel goed doet.
Heb je dat ook op onderstaande pagina's?
richard.php
richard2.php
Ziet er veel beter uit, geen probleem met de rendering.
Op Windows 10, zowel in Chrome als Edge.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Ah!buis »

Willy_61 schreef:
richard schreef:
Marp schreef:
De lay-out is niet echt werkbaar zo:
Zo door elkaar gehusseld is inderdaad niet handig. Het is ook niet gerenderd volgens de stylesheets, wat Firefox binnen XP en linux dan weer wel goed doet.
Heb je dat ook op onderstaande pagina's?
richard.php
richard2.php
Ziet er veel beter uit, geen probleem met de rendering.
Op Windows 10, zowel in Chrome als Edge.
Zou zelfs zeggen een stuk beter, vooral de kleur :D
Anne
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door ray5150 »

+1, mooi kleur ook, Aat zal d'r blij mee zijn.

Op de laptop zie ik he nu over de hele breedte. :D

Nu nog de avatars en de smileys aan de linkerzijde, en het is helemaal top. :yeah: :yeah: :yeah:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
+1, mooi kleur ook, Aat zal d'r blij mee zijn.

Op de laptop zie ik he nu over de hele breedte. :D

Nu nog de avatars en de smileys aan de linkerzijde, en het is helemaal top. :yeah: :yeah: :yeah:
Mwah, vind je Ray? Vind de totale lay-out nog knap armetierig en rommelig. Dat laatste zal velen van nature vast niet opvallen :lol: Het ziet er wel kaal uit maar blijft in werkelijkheid nodeloos onoverzichtelijk.
Niksaan.gif
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door ray5150 »

hé, je kunt altijd nog hierheen...
http://audioforum.nl/search.php?st=180& ... ive_topics :mrgreen:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door hannesie »

refresh.JPG
refresh.JPG (9.22 KiB) 598 keer bekeken
Als je dan deze knop pakt, na een opmerking, c.q. reactie , schuift het wel meer in elkaar, zal ook een detail zijn in de opzet van een topic.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”