Er gaat wel meer soms niet goed.Plaatje (.jpg) wilde niet inlezen, "er wordt .gif verwacht", achter .jpg nog .gif gezet en 't gingBert61 schreef:Bij het uploaden van foto,s groter dan 1200x1600 een http Error
Was dat vroeger ook .?
Zeg dat wel, maar 't houdt niet overIk moet hier zeker nog aan wennen![]()
Maar beter dan geen forum![]()
Anne
