ZBA op mobiel en tablet
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: ZBA op mobiel en tablet
we zijn wat opties aan t bekijken, het mooiste is een responsive theme, dat zichzelf dus aanpast aan het apparaat waarmee je browst
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: ZBA op mobiel en tablet
Gaat goedkomen...
Voor de toekomst zit een responsieve stijl in de koker die wordt afgestemd op de toekomstige portal. Met een verhuizing voor de boeg komt daar nu weinig van, en bovendien is een andere versie van de forumsoftware in aantocht. Dat betekent kort plezier van elke aanpassing, want binnen 10 maanden vervalt elke ondersteuning voor de huidige (nu nog meest recente) software en kan opnieuw worden begonnen.
Desondanks is tussendoor de standaard meegeleverde stijl aangepast. Finetunen is voor later, want het zal zeker niet perfect zijn, maar vandaag krijgt het forum een ander uiterlijk.
Voor de toekomst zit een responsieve stijl in de koker die wordt afgestemd op de toekomstige portal. Met een verhuizing voor de boeg komt daar nu weinig van, en bovendien is een andere versie van de forumsoftware in aantocht. Dat betekent kort plezier van elke aanpassing, want binnen 10 maanden vervalt elke ondersteuning voor de huidige (nu nog meest recente) software en kan opnieuw worden begonnen.
Desondanks is tussendoor de standaard meegeleverde stijl aangepast. Finetunen is voor later, want het zal zeker niet perfect zijn, maar vandaag krijgt het forum een ander uiterlijk.
