Sonido full range speakers
Moderator: Beheerdersteam
Sonido full range speakers
Zijn er forumleden die ervaring hebben met de units van Sonido, met name de SFR200 of SFR200a?
Sonido SFR200
Sonido SFR200a
Sonido SFR200
Sonido SFR200a
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Sonido full range speakers
Als ik de datasheets zo bekijk ( en aanneem dat de tweede curve onder 30 graden is) bundelen ze behoorlijk.
Dat doet toch iedere breedbander? Zeker als ze 8 duims zijn. De frequentiecurve lijkt wel netjes, meestal zie je ze in het midden-hoog behoorlijk oplopen.ds23man schreef:Als ik de datasheets zo bekijk ( en aanneem dat de tweede curve onder 30 graden is) bundelen ze behoorlijk.
- RobertD
- Contacteer:
Is Weidok daar niet eens mee aan het stoeien geweest? Volgens mij tot grote tevredenheid. Ik heb ze destijds gehoord in Earnewald.
Was dat niet een unit van Senon?RobertD schreef:Is Weidok daar niet eens mee aan het stoeien geweest? Volgens mij tot grote tevredenheid. Ik heb ze destijds gehoord in Earnewald.
Senon DY-811U
De groenblauwe curve is van de fase.ds23man schreef:Als ik de datasheets zo bekijk ( en aanneem dat de tweede curve onder 30 graden is) bundelen ze behoorlijk.
Geen ervaring mee, maar het lijken mij wel zeer mooie breedbanders!Zweitse schreef:Zijn er forumleden die ervaring hebben met de units van Sonido, met name de SFR200 of SFR200a?
Sonido SFR200
Sonido SFR200a
Waarschijnlijk heb je het al gezien, maar hier staat ook wat meetinfo met een klankbeschrijving van de SFR200 (uit de K+T 5/2011): http://www.sonido.hu/cikkek.php?lang=en
En hier iemand die er mee aan de slag is gegaan.
Lijkt mij dat je met deze units geen buil aan kan vallen
K+T omschrijft het als een "hele leuke breedbander die ver in de top van het testveld eindigt" (o.a. met Visaton B200, Seas Exotic F8).
Uiteraard moet het typische breedband geluid wel iets zijn waar je naar op zoek bent.
Het artikel in K&T had ik inderdaad al gevonden. Bedoeling is om de unit eens te gebruiken in een OB met 2 Eminence Alpha 15A.
- RobertD
- Contacteer:
Inderdaad... het begint allebei met een SZweitse schreef:Was dat niet een unit van Senon?RobertD schreef:Is Weidok daar niet eens mee aan het stoeien geweest? Volgens mij tot grote tevredenheid. Ik heb ze destijds gehoord in Earnewald.
Senon DY-811U