Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Nu Beetsterzwaag niet doorgaat ben ik bereid om iets op een andere locatie op te zetten ( eenmalig).
Als er voldoende belangstelling is, wil ik het wel in gang zetten.
De locatie zou dan zijn op het terrein van Lentis Zuidlaren ( GGZ Groningen).
Gaarne uw mening de komende dagen. Deadline is maandagochtend.
Als er voldoende belangstelling is, wil ik het wel in gang zetten.
De locatie zou dan zijn op het terrein van Lentis Zuidlaren ( GGZ Groningen).
Gaarne uw mening de komende dagen. Deadline is maandagochtend.
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Gaat nog niet hard.
Maar we weten allemaal wat er met Berend Botje is gebeurd.
Maar we weten allemaal wat er met Berend Botje is gebeurd.
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Probleem is - als ik de website van de instelling moet geloven - dat je alleen toegang kan krijgen met een verwijzing van je huisarts.
Ik ben bang dat de symptomen van audiophilie hiervoor nog niet goed genoeg onderzocht en beschreven zijn.
groet,
Aat
Ik ben bang dat de symptomen van audiophilie hiervoor nog niet goed genoeg onderzocht en beschreven zijn.
groet,
Aat
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Ik ben er gek genoeg voor 
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
mijn stem is verwerkt zegt ie 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Wat was de geplande datum ook alweer?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Moet denken aan die keer in Beetsterzwaag. Tijdens een luistersessie loopt een stel door de straat waar het pand aan ligt waar de luisterdag altijd gehouden wordt. Ze horen muziek en denken wat is deze? Ze gaan naar binnen, steken hun hoofd om de deur en zien daar een man of 10 op stoeltjes richting wat apparaten en luidsprekers zitten luisteren. Die hun vervolgens aankijken. Het stel kijkt elkaar aan, trekt de wenkbrauwen op en vertrekt weer.
Wat dat betreft zit je inderdaad in de goede hoek met deze locatie
Wat dat betreft zit je inderdaad in de goede hoek met deze locatie
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Bump.
Wat was de geplande datum voor Beetsterzwaag? Kan dat niet 1,2,3 terugvinden.
Wat was de geplande datum voor Beetsterzwaag? Kan dat niet 1,2,3 terugvinden.
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Lekkere organisatie! 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Schizofrene organisatie! 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Voorgaand jaren half oktober dacht ik.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Even nagezocht:
Voorzetje:
"Februari Hengelo
Eind mei/ begin juni Breda
Begin september Beetsterzwaag
Eind november Alphen
En voor de echte verslaafden met sneeuwkettingen Groesbeek in december."
Breda is al wat opgeschoven, Alphen is 19 november.
Dus ergens halverwege september?
Voorzetje:
"Februari Hengelo
Eind mei/ begin juni Breda
Begin september Beetsterzwaag
Eind november Alphen
En voor de echte verslaafden met sneeuwkettingen Groesbeek in december."
Breda is al wat opgeschoven, Alphen is 19 november.
Dus ergens halverwege september?
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Lijkt me prima!
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Lijkt mij prima, mocht mijn vriendin toch moeten werken dat weekend kan ik de kinderen altijd nog naar het Sprookjeshof brengen 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Alternatieve luisterdag van het Noorden 2016
Dit staat even on hold.
