Waar is Anne gebleven?
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Waar is Anne gebleven?
wel ergens waar er internet is:
Laatst bezocht: di 28 jun 2016 12:34
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Waar is Anne gebleven?
Als er iets met van die glazen flessen is, reageert hij meestal direct. Nu dus niet.
Re: Waar is Anne gebleven?
Ik wil inderdaad wel een beetje commentaar, anders blijft mijn laatste topic zo leeg.
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Waar is Anne gebleven?
Al geregeld!AatV schreef:Ik wil inderdaad wel een beetje commentaar, anders blijft mijn laatste topic zo leeg.![]()
groet,
Aat
Re: Waar is Anne gebleven?
We lokken hem.ds23man schreef:Als er iets met van die glazen flessen is, reageert hij meestal direct. Nu dus niet.
Re: Waar is Anne gebleven?
Slecht nieuws lieve mensen, Anne heeft het uitgemaakt met Zelbouwaudio.nl 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Waar is Anne gebleven?
????meiborg schreef:Slecht nieuws lieve mensen, Anne heeft het uitgemaakt met Zelbouwaudio.nl
Re: Waar is Anne gebleven?
Moet zeggen dat ik mij toch ook wel ongerust maak inmiddels, een dagje alla, maar het is niets voor Anne om zolang stil te zijn!?
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Waar is Anne gebleven?
Nou moe, wat een drukte
Er gebeurt hier de laatste tijd niet zoveel, lijkt wel komkommertijd.En dan kregen we gister ook nog komkommersoep.
Dus maar een beetje
vreemd gegaan
, ja bij DIYaudio. Daar kunnen ze er ook wat van
Anne
Er gebeurt hier de laatste tijd niet zoveel, lijkt wel komkommertijd.En dan kregen we gister ook nog komkommersoep.
Dus maar een beetje
Anne
Re: Waar is Anne gebleven?
Ah!buis schreef:Dus maar een beetjevreemd gegaan
, ja bij DIYaudio.

Re: Waar is Anne gebleven?
Ja, van die EL36 circuits bij DIY naar de PL519 hier is een hele upgrade.Ah!buis schreef:Dus maar een beetjevreemd gegaan
, ja bij DIYaudio. Daar kunnen ze er ook wat van
![]()
Anne
groet,
Aat
Re: Waar is Anne gebleven?
Was dat maar zo, ze hebben daar ook de mogelijkheden van zo'n buis allang ontdektAatV schreef:Ja, van die EL36 circuits bij DIY naar de PL519 hier is een hele upgrade.![]()
groet,
Aat
En je weet, vele varkens enz., en daar vliegt de prijs de pan uit
Een aardig, nog betaalbaar, buisje is de PL504.Ongeveer de PL36 maar iets sterker.
Anne
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Waar is Anne gebleven?
Bebaarde oude mannen en buizen, da's toch een gouden combinatie, uren en uren lees- en luisterplezier 
Re: Waar is Anne gebleven?
Dat ik zo nu en dan even verdwijn, ach kan gebeuren.
Maar nu is Ray al een tijdje verdwenen, zelfs niet gezien bij Joram's verjaardag
Zou er iets aan de hand zijn
Of teveel werk
Anne
Maar nu is Ray al een tijdje verdwenen, zelfs niet gezien bij Joram's verjaardag
Zou er iets aan de hand zijn
Anne
