Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Aan de andere positieve reacties te merken ben ik niet de enige die daar behoefte aan heeft / had. 
Hoe gaat het nu met projecten van het jaar? Bij de luidsprekers is er misschien wel een selectie te maken, maar voor de rest is het veel projecten die nog lopen (zoals mijn hexa).
Het is hier nog wintertijd.
Hoewel, als ik naar buiten kijk is dat geen gek idee.
Hoewel, als ik naar buiten kijk is dat geen gek idee.
Dat heeft dan iemand voor mij gedaan want hij staat in mijn gebruikerspaneel op zomertijd
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
tja, ook 010 hè
maar ff zereneus: het bijstellen van zomer- naar wintertijd gaat als batch vanuit de forumsoftware, het is altijd ff zien wanneer. ik heb niets aangepast hoor, bij mij was t vanochtend op t forum nog wintertijd en nu is t zomertijd
maar ff zereneus: het bijstellen van zomer- naar wintertijd gaat als batch vanuit de forumsoftware, het is altijd ff zien wanneer. ik heb niets aangepast hoor, bij mij was t vanochtend op t forum nog wintertijd en nu is t zomertijd
Er moet de laatste tijd nogal 's geveegd worden.De ene grap brengt de andere grol mee ... enz.
Dat is even leuk maar maakt op de duur een onderwerp lang en onleesbaar.
Zou mooi zijn om, na een tijdje als we uitgelachen zijn, de onzin zelf weer te verwijderen.Scheelt opruimwerk en een grap meer of minder hindert dan ook niet.
Een tijdje terug kon je aanvinken dat de bijdrage weg moet, vind 't niet meer, zet er nu "weg" of "leeg" danwel "veeg" in.
Kan dat vinkje niet terug ?
Anne
Zou mooi zijn om, na een tijdje als we uitgelachen zijn, de onzin zelf weer te verwijderen.Scheelt opruimwerk en een grap meer of minder hindert dan ook niet.
Een tijdje terug kon je aanvinken dat de bijdrage weg moet, vind 't niet meer, zet er nu "weg" of "leeg" danwel "veeg" in.
Kan dat vinkje niet terug ?
Anne
Ik zie het toch goed dat de joeptoep filmpjes tegenwoordig getoond worden als de Flash uitstaat? Zo ja dan hulde aan de oewebmaster.
+1SARK schreef:Überhaupt hulde aan de oewebmaster
Dat mogen we hier weleens vaker noteren
- Hans Nootdorp
Ah!buis schreef:Er moet de laatste tijd nogal 's geveegd worden.De ene grap brengt de andere grol mee ... enz.
Zou mooi zijn om, na een tijdje als we uitgelachen zijn, de onzin zelf weer te verwijderen........
Anne
+1FR_Aad schreef:SARK schreef:Überhaupt hulde aan de oewebmaster
+1 voor beide punten.
Daarbij wil ik ook toevoegen dat het 'getrol' in topics ook eens afgelopen moet zijn.
Je kan ook op een respectvolle manier oneens zijn zonder dat te laten verwateren in snerpende opmerkingen of dijenkletsers.
Daarbij wil ik ook toevoegen dat het 'getrol' in topics ook eens afgelopen moet zijn.
Je kan ook op een respectvolle manier oneens zijn zonder dat te laten verwateren in snerpende opmerkingen of dijenkletsers.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik zie dat jij een liefhebber bent van de EO zo'n 30 jaar geleden?Chris_T schreef:Daarbij wil ik ook toevoegen dat het 'getrol' in topics ook eens afgelopen moet zijn.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Meteen een voorbeeld om Chris zn punt duidelijk te maken, bedoeld of onbedoeld.....
Ja maar, was dat nou een snerpende opmerking of een dijenkletserHenkjan schreef:Meteen een voorbeeld om Chris zn punt duidelijk te maken, bedoeld of onbedoeld.....
Anne
Beetje geinen moet toch kunnen, anders wordt het nogal saai op het forum...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
En deze was zeer bedoeld!Henkjan schreef:Meteen een voorbeeld om Chris zn punt duidelijk te maken, bedoeld of onbedoeld.....
Maar laten we nou eerlijk wezen, we zijn hier nog redelijk beschaafd als ik zo de gemiddelde meuk bekijk op de tv.