Hallo,
Ik ben hier nieuw, daarom stel ik me even voor.
Ben vader van 5 kinderen, woon in het Groene Hart van Holland (Zuid Holland) en heb als hobby's muziek, techniek en orgelspelen.
De reden van mijn aanmelding is vanwege mijn elektronisch orgel waar meerdere luidsprekers in zitten. De geluidsweergave wil ik graag optimaliseren, zodat het zo natuurgetrouw mogelijk gaat klinken.
Marius
Marius stelt zich ook even voor
Moderator: Beheerdersteam
Re: Marius stelt zich ook even voor
Inderdaad, ik heb ook nog 8 kleinkinderen en de 9e is op komst als alles goed gaat........heb je nog meer hobby's zie ik
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Marius stelt zich ook even voor
In November organiseren we weer een luisterdag in Alphen a.d. Rijn, dat is voor jou dichtbij. Je bent als medeforummer van harte welkom.
