Vertel vertel, waar kan ik daar meer over vinden???Wowly schreef:Over die meetkoffer: deze is ooit samengesteld en in een groupbuy gekocht. tenminste; ik heb er ook een liggen
Foto's van Breda de luisterdag
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
wouter
- Ook commercieel actief
Re: Foto's van Breda de luisterdag
Klinkt als : al een hele tijd niet gebruikt, en geen idee waar het zich nu bevind ?Wowly schreef:Over die meetkoffer: deze is ooit samengesteld en in een groupbuy gekocht. tenminste; ik heb er ook een liggen
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=29&t=5339wouter schreef:Vertel vertel, waar kan ik daar meer over vinden???
- Hans Nootdorp
In 1 keer goed, Dan.Dan schreef:Melody Gardot misschien?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik had ook nog een paar foto's gemaakt:
Gewoon even zoeken.Hans Nootdorp schreef:In 1 keer goed, Dan.Dan schreef:Melody Gardot misschien?Lekker en voor mij nieuw. Vrij onconventionele mix van tikje jazz, latin en lounge (met tikje rock). Heb je ook enig idee van het nr of album?
- Hans Nootdorp
@hannesie: heb ik natuurlijk al gezien. Ik vroeg mij af welk nr./album er in Breda is gedraaid.
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op wo 01 jun 2016, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Maakt eigenlijk niet uit, ik heb alle albums met plezier beluisterd, geen missers naar mijn idee.Hans Nootdorp schreef:@hannsie: heb ik natuurlijk al gezien. Ik vroeg mij af welk nr./album er in Breda is gedraaid.
Eh, ik heb ook alle albums. Ben ook onlangs naar het concert in Tivoli Vreedenburg geweest. Het was een live nummer ik dacht van een concert in Italie. Youtube is je beste vriend want de concerten van haar zijn heel erg goed en meestal wat steviger dan de studio albums.Hans Nootdorp schreef:In 1 keer goed, Dan.Dan schreef:Melody Gardot misschien?Lekker en voor mij nieuw. Vrij onconventionele mix van tikje jazz, latin en lounge (met tikje rock). Heb je ook enig idee van het nr of album?
Verrek, klopt, helemaal vergeten, Melody Gardot heb ik ook even laten horen.
Hans: wat ik liet horen was de eerste track van het album "Live from SoHo".
- Hans Nootdorp
Dus toch....hsmeets schreef:Verrek, klopt, helemaal vergeten, Melody Gardot heb ik ook even laten horen.
- Hans Nootdorp
Nee, geen echte jazz.
Of deze soms?
- Hans Nootdorp
Is wel ook lekkere muziek; apart ook. 
Potdikke ik heb wat gemist 
Er was zelfs iemand op een (antieke) fiets gekomen. 
Een prototype met een zeer afwijkend Campagnolo systeem met maar 1 wieltje in de derailleur.ray5150 schreef:Er was zelfs iemand op een (antieke) fiets gekomen.
En het zadel was ook al een unieke, net als de Reynolds 531 pijpen, waar hij van was gemaakt, de 1e...!!
UNIEK exemplaar.
Heb je het nu over de fiets of over de berijder?hannesie schreef:Een prototype met een zeer afwijkend Campagnolo systeem met maar 1 wieltje in de derailleur.
En het zadel was ook al een unieke, net als de Reynolds 531 pijpen, waar hij van was gemaakt, de 1e...!!
UNIEK exemplaar.![]()
![]()
![]()
voor de liefhebber.
Ik zou niet graag broekspijpen hebben van Reynolds 531 , dat is straf man. in de Vlaamse en Nederlandse uitleg.