Al ruim een etmaal. Ik hoop er vóór pizzatijd te zijn.ds23man schreef:Zijn we al wakker?
Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Al uren!ds23man schreef:Zijn we al wakker?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Jads23man schreef:Zijn we al wakker?
Neemeanman64 schreef:En Leo 8 vergeet mij niet
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Zeker, om 01:30 begonnen met de zooi opruimen en amper 4 uur later was de jongste wakker en niet meer van plan om nog te gaan slapen.
Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bent klinkt wil je geen nerveuze speakers
Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bent klinkt wil je geen nerveuze speakers
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Nederlandse zinnen formuleren daarentegen wordt dan weer wat lastiger.wouter schreef:Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bent klinkt wil je geen nerveuze speakers
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik ken die tijd nog al te goed, slapeloze nachten . Maar je hebt het er graag voor over!
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
pappaleo schreef:Nederlandse zinnen formuleren daarentegen wordt dan weer wat lastiger.wouter schreef:Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bentklinktwil je geen nerveuze speakers
Sorry, zeer onvolledige samentrekking van: als je moe bent "klinkt alles beter" en "wil je geen nerveuze speaker". We hebben hier toch al genoeg aan een half woord? Ik dacht, doe gewoon ook maar halve zinnen enzo...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ja hoor, voor mij maar een half uurtje rijden. 
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Wie weet het adres van Breda? Ik ga nu onderweg.....
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Gageldonsgksepad...
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Volgens mij zijn de heren er nog niet uit welke pizza het lekkerst was.. Erg rustig in dit draadje vandaag

- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Wat hier allemaal te horen is.....
we zijn er stil van.
we zijn er stil van.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Het eerste persbericht is al binnen:
http://www.nu.nl/internet/4268596/achte ... neren.html
http://www.nu.nl/internet/4268596/achte ... neren.html
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Om negen uur was ik weer thuis.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik ben benieuwd hoe de set van Harry heeft geklonken, en natuurlijk de foto's!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ray heeft er ongeveer 100 plaatjes van geschoten. 
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
voor mij één van de mooiste systemen die ik al gehoord heb. Piotr maakte de opmerking dat het afstraalgedrag niet perfect was. Is ook zo en kan moeilijk anders denk ik. Het is tenslotte geen puntstraler en door een missende frontplaat is diffratie niet zonder problemen. Maar desondanks vind ik het geen straf om ernaar te luisteren.Walt schreef:Ik ben benieuwd hoe de set van Harry heeft geklonken
Voor een open baffle systeem zit hier toch wel erg veel punch en kracht in.
Door de aanwezigheid van Gerard's kanon dat ertegenover stond, viel dit wat minder op.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Machtige set inderdaad. Die tweeter is echt heel fijn en precies. Ik heb begrepen dat er zonder dipole loss correctie gespeeld werd. Zou niet nodig zijn... Maar bij het nummer 'hunter' van Björk miste ik wel 'heftig' laag. Weet niet of dat beter wordt met baffles, maar met vier van zulke woofers moet je zo'n beetje weggeblazen worden. Ook met OB!
Maar als je je bedenkt dat de set pas iets van een week klaar is: man wat mooi!!!
Maar als je je bedenkt dat de set pas iets van een week klaar is: man wat mooi!!!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Overigens weer dank voor de organisatie! Was dit keer een bliksembezoek, maar toch serieus genoten!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Oh ja, en die meest recente versie van de Ultrazoom. Sjezus, wat een ruimte creëren die amt's.
Nog wel een uitdaging om dat laag goed aan te laten sluiten op die amt's, maar daar heb ik alle vertrouwen in... 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
De maker en zijn 2 kinderen, argeloze voorbijganger in vertwijfeling.
