Al ruim een etmaal. Ik hoop er vóór pizzatijd te zijn.ds23man schreef:Zijn we al wakker?
Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Al uren!ds23man schreef:Zijn we al wakker?
- pappaleo
- Contacteer:
Jads23man schreef:Zijn we al wakker?
Neemeanman64 schreef:En Leo 8 vergeet mij niet
-
wouter
- Ook commercieel actief
Zeker, om 01:30 begonnen met de zooi opruimen en amper 4 uur later was de jongste wakker en niet meer van plan om nog te gaan slapen.
Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bent klinkt wil je geen nerveuze speakers
Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bent klinkt wil je geen nerveuze speakers
- pappaleo
- Contacteer:
Nederlandse zinnen formuleren daarentegen wordt dan weer wat lastiger.wouter schreef:Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bent klinkt wil je geen nerveuze speakers
Ik ken die tijd nog al te goed, slapeloze nachten . Maar je hebt het er graag voor over!
-
wouter
- Ook commercieel actief
pappaleo schreef:Nederlandse zinnen formuleren daarentegen wordt dan weer wat lastiger.wouter schreef:Maar heb nu wel een prettiger filter mee. En als je moe bentklinktwil je geen nerveuze speakers
Sorry, zeer onvolledige samentrekking van: als je moe bent "klinkt alles beter" en "wil je geen nerveuze speaker". We hebben hier toch al genoeg aan een half woord? Ik dacht, doe gewoon ook maar halve zinnen enzo...
Ja hoor, voor mij maar een half uurtje rijden. 
- Hans Nootdorp
Wie weet het adres van Breda? Ik ga nu onderweg.....
Gageldonsgksepad...
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Volgens mij zijn de heren er nog niet uit welke pizza het lekkerst was.. Erg rustig in dit draadje vandaag

- pappaleo
- Contacteer:
Wat hier allemaal te horen is.....
we zijn er stil van.
we zijn er stil van.
Het eerste persbericht is al binnen:
http://www.nu.nl/internet/4268596/achte ... neren.html
http://www.nu.nl/internet/4268596/achte ... neren.html
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Om negen uur was ik weer thuis.
Ik ben benieuwd hoe de set van Harry heeft geklonken, en natuurlijk de foto's!
Ray heeft er ongeveer 100 plaatjes van geschoten. 
- asterduc
- Contacteer:
voor mij één van de mooiste systemen die ik al gehoord heb. Piotr maakte de opmerking dat het afstraalgedrag niet perfect was. Is ook zo en kan moeilijk anders denk ik. Het is tenslotte geen puntstraler en door een missende frontplaat is diffratie niet zonder problemen. Maar desondanks vind ik het geen straf om ernaar te luisteren.Walt schreef:Ik ben benieuwd hoe de set van Harry heeft geklonken
Voor een open baffle systeem zit hier toch wel erg veel punch en kracht in.
Door de aanwezigheid van Gerard's kanon dat ertegenover stond, viel dit wat minder op.
Machtige set inderdaad. Die tweeter is echt heel fijn en precies. Ik heb begrepen dat er zonder dipole loss correctie gespeeld werd. Zou niet nodig zijn... Maar bij het nummer 'hunter' van Björk miste ik wel 'heftig' laag. Weet niet of dat beter wordt met baffles, maar met vier van zulke woofers moet je zo'n beetje weggeblazen worden. Ook met OB!
Maar als je je bedenkt dat de set pas iets van een week klaar is: man wat mooi!!!
Maar als je je bedenkt dat de set pas iets van een week klaar is: man wat mooi!!!
Overigens weer dank voor de organisatie! Was dit keer een bliksembezoek, maar toch serieus genoten!
Oh ja, en die meest recente versie van de Ultrazoom. Sjezus, wat een ruimte creëren die amt's.
Nog wel een uitdaging om dat laag goed aan te laten sluiten op die amt's, maar daar heb ik alle vertrouwen in... 
De maker en zijn 2 kinderen, argeloze voorbijganger in vertwijfeling.