Zei de patatterWalt schreef:Sate met meloen is lekkerder dan pizza...
Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Pizza met Joppiesaus?

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ben jij er morgen of ben je bij je pa?Pjotr schreef:Zei de patatterWalt schreef:Sate met meloen is lekkerder dan pizza...
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik kom morgen ook.
Ik neem zeer waarschijnlijk mijn kleine bascabinet prototypes mee.
En nog wat spulletjes die ik toegezegd heb mee te nemen. Ik neem een nieuw forumlid mee, zelfbouw is nieuw. Hij is bassist in de band waarin ik speel en schuift FOH techniek in de zaal.
Ik wil best mijn meetsysteem meenemen voor als er e.e.a. aan luidsprekers gemeten moet worden. Mochten er betere stuurlui zijn dan mogen die uiteraard de welkome tips geven. Een directivity functie heb ik bijvoorbeeld nog nooit gebruikt.
Ik neem zeer waarschijnlijk mijn kleine bascabinet prototypes mee.
En nog wat spulletjes die ik toegezegd heb mee te nemen. Ik neem een nieuw forumlid mee, zelfbouw is nieuw. Hij is bassist in de band waarin ik speel en schuift FOH techniek in de zaal.
Ik wil best mijn meetsysteem meenemen voor als er e.e.a. aan luidsprekers gemeten moet worden. Mochten er betere stuurlui zijn dan mogen die uiteraard de welkome tips geven. Een directivity functie heb ik bijvoorbeeld nog nooit gebruikt.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Oh, dat lijkt mij erg interessant. Dan kan ik even mee kijken hoe een speaker
gemeten wordt. Dus ja, heel erg graag.
gemeten wordt. Dus ja, heel erg graag.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
@ Paul: Balen voor Paul zeg, beterschap!
@ Wouter: fijn dat je er bij bent, evenals het medebandlid. Meten is ALTIJD gaaf voor de beginners (incluis mijzelf als ik de tijd kan vrijmaken)
@ Gerhard: de grote systemen komen sowieso in de grote zaal, omdat daar altijd veel liefhebbers voor zijn. Maar harry ene kant en jij de andere lijkt me prima!
@ Wilco: bron gewoon meenemen, en die afdac ook
@ Kuiperik: Hatt mk3, everybody's sweetheart: ook meenemen!!
Vwb de pizzaboer: ik leg morgen een print met alle keuze's neer, rond half 4 ga ik de bestellingen doorbellen zodat antonio zijn pizza's kan klaarmaken zodat we om half 6 gaan eten. Ik wil iedereen vragen om zijn geld gepast bij zich te houden: vorig jaar duurde het even voordat iedereen zijn pizza had omdat de bezorgers zich suf wisselden hahaha.
Damn ik heb er weer zin in!!
@ Wouter: fijn dat je er bij bent, evenals het medebandlid. Meten is ALTIJD gaaf voor de beginners (incluis mijzelf als ik de tijd kan vrijmaken)
@ Gerhard: de grote systemen komen sowieso in de grote zaal, omdat daar altijd veel liefhebbers voor zijn. Maar harry ene kant en jij de andere lijkt me prima!
@ Wilco: bron gewoon meenemen, en die afdac ook
@ Kuiperik: Hatt mk3, everybody's sweetheart: ook meenemen!!
Vwb de pizzaboer: ik leg morgen een print met alle keuze's neer, rond half 4 ga ik de bestellingen doorbellen zodat antonio zijn pizza's kan klaarmaken zodat we om half 6 gaan eten. Ik wil iedereen vragen om zijn geld gepast bij zich te houden: vorig jaar duurde het even voordat iedereen zijn pizza had omdat de bezorgers zich suf wisselden hahaha.
Damn ik heb er weer zin in!!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ja. ik ben er morgen. Speciaal voor Wowly heeft de hele familie de verjaardagsfestiviteiten naar vorig weekend kunnen verplaatsenFR_Aad schreef:Ben jij er morgen of ben je bij je pa?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Altijd fijn zo'n flexibele familiePjotr schreef:Ja. ik ben er morgen. Speciaal voor Wowly heeft de hele familie de verjaardagsfestiviteiten naar vorig weekend kunnen verplaatsenFR_Aad schreef:Ben jij er morgen of ben je bij je pa?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik heb de openingspost ge-update. Mocht er iets niet in orde zijn ff aangeven pas ik het aan
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Volslagen zinloos, tenzij er maar 1 keuze is. De pizzaboer is ieder jaar de kluts kwijt van zoveel pizza's en krijgt je toch niet wat je besteld had. Het is meer daardoor waardoor het zo lang duurt. Je kunt net zo goed alleen x maal quattro stagioni bestellen. Dat snapt ie misschien.Wowly schreef:Vwb de pizzaboer: ik leg morgen een print met alle keuze's neer
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Maar we hebben geen ijs........ 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Uhh, ik neem mijn SE300B met voorversterker, Aikido, mee
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
ds23man schreef:Maar we hebben geen ijs........
Scheelt niet veelds23man schreef:Morgen pizza weer:
Zaterdag overdag zijn er perioden met zon, maar in de middag komen er verspreid over het land enkele onweersbuien tot ontwikkeling. Daarbij is hagel mogelijk en kan plaatselijk in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden op de Waddeneilanden tot lokaal 25 graden in het zuidoosten. Er staat een matige noordoostelijke wind. (Bron: KNMI)
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Zal dan voor de zekerheid - in het kader van baat het niet, schaadt het niet - nog een klein (2 x 7 Watt) buizeneindversterkertje meenemen (ELL80).Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Was nog niet in Breda geweest..
groet,
Aat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
da's nie mooi. Beterschap.pvanlingen schreef:Ik had me pas aangemeld, maar helaas moet ik me ook weer afmelden.
Na drie dagen flinke koorts, vanmorgen maar eens naar de dokter geweest en
toen bleek dat ik een forse blaasontsteking heb
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
pvanlingen schreef:Ik had me pas aangemeld, maar helaas moet ik me ook weer afmelden.
Na drie dagen flinke koorts, vanmorgen maar eens naar de dokter geweest en
toen bleek dat ik een forse blaasontsteking heb.
Paul.
Ai, sterkte Paul!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
ik heb mn ncore bij me; staat al ingepland voor Ray z'n speakers en voor mijn OOOB's. moet wel een pre of regelbare bron voor.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Gezien de hoeveelheid speakers zal dat geen probleem zijn.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Eigenlijk kunnen we wel gelijk met pizza beginnen. Heeft Gerhard ook nog even de tijd om ijs te rapen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Maar neem je je CA amp dan ook mee ?Pjotr schreef:Ja. ik ben er morgen. Speciaal voor Wowly heeft de hele familie de verjaardagsfestiviteiten naar vorig weekend kunnen verplaatsenFR_Aad schreef:Ben jij er morgen of ben je bij je pa?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
De sony cd speler heeft een variable out.Henkjan schreef:ik heb mn ncore bij me; staat al ingepland voor Ray z'n speakers en voor mijn OOOB's. moet wel een pre of regelbare bron voor.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Verder kan ik natuurlijk nog een berg speakers meenemen. Ik heb er genoeg. Naast de inimini kan ik ook nog de focal/dynaudio tweeweg meenemen. De MI heeft Breda al gezien. Heb ook nog een voorraadje B&W's maar dat is geen zelfbouw.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik neem mijn setje mini bascabinetten mee met de Peerless SLS 6,5" en de Peerless TG9.
Deze kunnen best wat maar dan moet je er geen 50W/ch versterker aan hangen. Liever 200W/ch +
Zal ik mijn Bryston/NAD voor/eind combi meenemen?
Deze kunnen best wat maar dan moet je er geen 50W/ch versterker aan hangen. Liever 200W/ch +
Zal ik mijn Bryston/NAD voor/eind combi meenemen?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
En Leo 8 vergeet mij nietpappaleo schreef:De sony cd speler heeft een variable out.Henkjan schreef:ik heb mn ncore bij me; staat al ingepland voor Ray z'n speakers en voor mijn OOOB's. moet wel een pre of regelbare bron voor.Wowly schreef:Kijk net even het lijstje over: hebben we genoeg versterkers?
Verder kan ik natuurlijk nog een berg speakers meenemen. Ik heb er genoeg. Naast de inimini kan ik ook nog de focal/dynaudio tweeweg meenemen. De MI heeft Breda al gezien. Heb ook nog een voorraadje B&W's maar dat is geen zelfbouw.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Zijn we al wakker?
