Hallo iedereen,
Bij deze heb ik mij aangemeld op dit forum omdat ik mij toch actiever op wil stellen in het zelf bouwen van audio apparatuur. Ik lees al enige tijd met grote interesse mee bij diverse onderwerpen om me te oriënteren wat ik uiteindelijk wil bereiken binnen de zelfbouw audio.
Ik hoop dus eigenlijk dat ik hier veel van jullie kennis en expertises kan leren.
Mijn huidige audio setup is als volgd:
Denon dp-47f platenspeler met Denon dl110 element
Denon avr 3803 versterker
B&W 603s3 speakers
Ik hoop jullie vaak lastig te mogen vallen met diverse vragen,
mvg sander
Nieuw dus even voorstellen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuw dus even voorstellen
Dank je, nee dat gaat helaas niet lukken in verband met verplichtingen en nog een platenbeursje waar ik al naar toe ga. Ook is het voor mij best een stukje rijden naar Breda maar wellicht in de toekomst!
Mvg sander
Mvg sander
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Nieuw dus even voorstellen
Een vinylliefhebber erbij, welkom!
Mooie draaitafel. Naar welk vinylbeursje ga jij morgen?
(ik ga nl. ook niet naar Breda
)
Mooie draaitafel. Naar welk vinylbeursje ga jij morgen?
(ik ga nl. ook niet naar Breda
Re: Nieuw dus even voorstellen
De platenbeurs in Edam op het kaaspop festival, georganiseerd door record planet
Ben er nog nooit geweest dus weet ook niet wat ik er van moet verwachten. Ik ben nog niet heel lang bezig hoor met vinyl maar mijn schoonvader heeft me eigenlijk aangestoken 
