Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Morgen pizza weer:

Zaterdag overdag zijn er perioden met zon, maar in de middag komen er verspreid over het land enkele onweersbuien tot ontwikkeling. Daarbij is hagel mogelijk en kan plaatselijk in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur loopt uiteen van 16 graden op de Waddeneilanden tot lokaal 25 graden in het zuidoosten. Er staat een matige noordoostelijke wind. (Bron: KNMI)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ray5150 »

Gelukkig hebben we met jou het zonnetje in huis. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Pjotr »

Yup, maar nog steeds erg weinig kleinere LS systemen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door hannesie »

Na aardig wat problemen met de demo server nu toch goed draaiend.
De Odroid U3 ook met een losse USB schijf, kan het allemaal mee morgen.

Dus muziek genoeg en nu kan ik kijken of ik de Ladder (R-2R DAC) met verschillende filters kan laten beluisteren.

Geen idee of er mensen zijn die dat mogelijk interessant vinden, we horen of zien het wel.

Ik neem in ieder geval de "seriële naar usb" kabel mee en een netbookje.

Heb ik net opgewaardeerd naar W10, en nu ook wat extra geheugen, werkt nu wat vlotter.
En de filters kan ik dan makkelijk wijzigen of instellen.
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 27 mei 2016, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Ik kan nog wel een setje JBL Control One meenemen. Geen zelfbouw maar wel klein. :lol:
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door hsmeets »

Klaar! Vanavond nog naar een benefiet avond en morgenvroeg (fris of minder fris van de alcohol) naar Ansaldo....oh ....nee Breda.
IMG_0341.jpg
wilco87
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 12 apr 2015, 14:50
Locatie: Haarlem

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door wilco87 »

Neem toch mijn dtqwt III mee, zal ik ook nog een bron meenemen? Zie er daar ook niet al teveel van staan. Heb thuis een AFdac 2 staan in een zeer zwabberige behuizing, maar dan is er nog wel een bron bij. Neem ik ook m'n laptop mee.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Maar waar is onze organisator gebleven? Zoals gewoonlijk schittert ie weer door afwezigheid! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door AatV »

ds23man schreef:
Maar waar is onze organisator gebleven? Zoals gewoonlijk schittert ie weer door afwezigheid! :lol: :lol:
Hij is een voorstander van zelfsturende organisaties. :mrgreen:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door kuiperik »

Pjotr schreef:
Yup, maar nog steeds erg weinig kleinere LS systemen.
Kan eventueel mijn Hatt mk3 wel meenemen morgen. Is al wel jaren geleden gebouwd, maar nog niet op een zb-dag getoond.
Gebruikersavatar
m_cruiser
Berichten: 265
Lid geworden op: wo 23 apr 2014, 7:31
Locatie: Zuiderkempen Belgie ;-)

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door m_cruiser »

Weet niet of Walt komt?
Maar breng de Walt wedstrijd speakers wel mee.
Die zijn klein. :D
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door FR_Aad »

ds23man schreef:
Maar waar is onze organisator gebleven? Zoals gewoonlijk schittert ie weer door afwezigheid! :lol: :lol:
Dat is juist de charme van "Breda". Er is geen vast plan of schema.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Wowly »

AatV schreef:
ds23man schreef:
Maar waar is onze organisator gebleven? Zoals gewoonlijk schittert ie weer door afwezigheid! :lol: :lol:
Hij is een voorstander van zelfsturende organisaties. :mrgreen:

groet,
Aat

Heel goed Aat, de oplettende leden zullen in de gaten hebben dat ik graag achter de schermen werk en voor faciliteiten zorg. De invulling is voor de leden. Ik schitter dan door prominente afwezigheid hahaha. Nee alle gekheid op een stokje, de afgelopen 7-8 jaar is het gewoon erg druk en moet ik mijn aandacht over meerdere zaken verdelen. Ik ben veel minder actief aanwezig op het forum dan voorheen. Dus als ik niet op tijd reageer; excuses. Ik probeer het zo goed mogelijk te doen.

Gerhard, Fantastisch dat je komt!!! Zou je genegen willen zijn voor enkele leden een demootje/workshopje te houden? Ik kan als je wil dit ergens plannen als je wil?

Moet nu ff andere zaken doen vanavond later op de avond ben ik er weer.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Walt »

Volgens mij liggen die inmiddels op de stort, ik heb ze niet meer gezien na de verhuizing.
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door pvanlingen »

Ik had me pas aangemeld, maar helaas moet ik me ook weer afmelden.
Na drie dagen flinke koorts, vanmorgen maar eens naar de dokter geweest en
toen bleek dat ik een forse blaasontsteking heb.

Paul.
Laatst gewijzigd door pvanlingen op vr 27 mei 2016, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ray5150 »

Van harte beterschap gewenst, Paul ! :(
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Beterschap!

Hebben we nog een linkje naar de pizzaboer?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Wowly schreef:
Gerhard, Fantastisch dat je komt!!! Zou je genegen willen zijn voor enkele leden een demootje/workshopje te houden? Ik kan als je wil dit ergens plannen als je wil?
We moeten morgen maar even zien hoe het loopt, een programma is er toch al niet. :rofl: :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Jan,

Harry weer aan de ene kant en ik aan de andere?
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Pjotr »

pvanlingen schreef:
Ik had me pas aangemeld, maar helaas moet ik me ook weer afmelden.
Na drie dagen flinke koorts, vanmorgen maar eens naar de dokter geweest en
toen bleek dat ik een forse blaasontsteking heb.

Paul.
Da's nou sneu. Beterschap Paulus. Gelukkig ben je niet veranderd in een schildpad :D

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Morgen pizza weer Morgen weer pizza
Het blijft een onweerstaanbaar lokmiddel :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
Beterschap!

Hebben we nog een linkje naar de pizzaboer?
http://breda.antoniospizzalijn.nl/
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ds23man »

Gaat al weer lekker, je moet je postcode invoeren voordat je verder kan....
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Gaat al weer lekker, je moet je postcode invoeren voordat je verder kan....
Ja logisch, denk niet dat ze per scootertje naar Groningen komen. Zit er geen pizzaboer in Groningen? :think:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Walt »

Sate met meloen is lekkerder dan pizza... :lol:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”