stiekummerdray5150 schreef:Spijtig om te lezen, ik heb zaterdag een leuke vervanger voor je.AatV schreef:Kan helaas de Arcturus voorversterker niet meenemen.![]()
Van de week is een kanaal uitgevallen en daarbij nogal wat last van ruis/brom.
Kom dus alleen om te luisteren.
Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ligt het nou aan mij of staan er zo weinig luidsprekers op de lijst? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
De lijst is niet helemaal meer up to date.
Hebben we al een programma?
Hebben we al een programma?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Geregeld, 2 MolaMola's voor het laag.cve schreef:Het is niet waar? Hopelijk is het wel waar.ds23man schreef:Ik kom. Nu nog even wat eindtrappen regelen.
Co
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Leuk, maar dit is geen zelfbouw meer maar Hypex promo.ds23man schreef:Geregeld, 2 MolaMola's voor het laag.cve schreef:Het is niet waar? Hopelijk is het wel waar.ds23man schreef:Ik kom. Nu nog even wat eindtrappen regelen.
Co![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Kunnen we ze mooi gebruiken voor een vergelijking met CA. 
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Als je dan toch komt doe je en passant dan zeker ook even een DLCP workshop?ds23man schreef:Er bestaat een kans dat ik met de Ultrazooom 3.0 kom.............
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Zal wat dingen uitleggen en laten zien.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Super, fijn dat je dat wil doen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Is dat niet wat erg zwart/wit gesteld ?Pjotr schreef:Leuk, maar dit is geen zelfbouw meer maar Hypex promo.ds23man schreef:Geregeld, 2 MolaMola's voor het laag.cve schreef:Het is niet waar? Hopelijk is het wel waar.
Co![]()
Ik vind het al heel wat dat de man moeite doet om van alles in zijn auto te laden, en paar honderd kilometer naar het zuiden te crossen, aldaar opstellen, en weer vice versa.
Als je zo gaat denken kun je dat stellen van ieder zelfbouwsel waarin een Hypex pruduct zit verwerkt.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Dat zou mooi zijn....ds23man schreef:Zal wat dingen uitleggen en laten zien.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
En dat vind ik nou weer wat zwart wit. Dit zijn geen producten die voor de zelfbouwer beschikbaar zijn. Ondanks dat velen dat wel zouden willen. Maar ok, Gerhard gaat dat veranderen begrijp ik...? In dat geval is het natuurlijk alleen maar toe te juichenray5150 schreef:Als je zo gaat denken kun je dat stellen van ieder zelfbouwsel waarin een Hypex pruduct zit verwerkt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Laten we de zaak eens omdraaien: Wees blij dat Hypex onze zelfbouwgemeenschap zo'n warm hart toedraagt. En laten we nou eerlijk zijn, de klankverschillen tussen de NC400, NC500 en NC1200 zijn minimaal.
En een beetje high end porno op zijn tijd is ook wel leuk.
En een beetje high end porno op zijn tijd is ook wel leuk.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Die warmte lijkt anders aardig bekoeld helaas, en mogen wij het met de restjes doen.ds23man schreef:Laten we de zaak eens omdraaien: Wees blij dat Hypex onze zelfbouwgemeenschap zo'n warm hart toedraagt. En laten we nou eerlijk zijn, de klankverschillen tussen de NC400, NC500 en NC1200 zijn minimaal.
En een beetje high end porno op zijn tijd is ook wel leuk.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Het wachten is nog steeds op een leuke combinatie aanbieding van DLCP en Ncore400ds23man schreef:Laten we de zaak eens omdraaien: Wees blij dat Hypex onze zelfbouwgemeenschap zo'n warm hart toedraagt.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
"Even iets vertellen en laten zien" noemen ze bij ons in Nootdorp en workshop....Hans Nootdorp schreef:Dat zou mooi zijn....ds23man schreef:Zal wat dingen uitleggen en laten zien.Is het een goed idee om dat in de dagagenda op een bepaald tijdstip te plannen? Dan kunnen de geïnteresseerden zorgen dat ze daar bij zijn (om heeel veel op te steken).
Noem tijd en plaats en ik ben er bij (en veel anderen met mij)...
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
ds23man schreef:Laten we de zaak eens omdraaien: Wees blij dat Hypex onze zelfbouwgemeenschap zo'n warm hart toedraagt. .......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Pjotr schreef:Die warmte lijkt anders aardig bekoeld helaas, en mogen wij het met de restjes doen.ds23man schreef:Laten we de zaak eens omdraaien: Wees blij dat Hypex onze zelfbouwgemeenschap zo'n warm hart toedraagt. En laten we nou eerlijk zijn, de klankverschillen tussen de NC400, NC500 en NC1200 zijn minimaal.
En een beetje high end porno op zijn tijd is ook wel leuk.
Als je eens wist wat in de pijplijn zit qua zelfbouw............
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Het is even wachten op de productie van de voedings verdeelprinten. De 2 weg set gaat geleverd worden met een smps600 en de 3 weg met de smps1200.Zweitse schreef:Het wachten is nog steeds op een leuke combinatie aanbieding van DLCP en Ncore400ds23man schreef:Laten we de zaak eens omdraaien: Wees blij dat Hypex onze zelfbouwgemeenschap zo'n warm hart toedraagt.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
DLCP met meer digitale (Toslink/DPDIF) inputs.....?ds23man schreef:Als je eens wist wat in de pijplijn zit qua zelfbouw............
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Niet lullen maar poetsen dan. Die pijpen van Hypex lijken wel eerst de hele aardbol rond te gaan.ds23man schreef:Als je eens wist wat in de pijplijn zit qua zelfbouw............
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Waar moet ik dan aan denken, nieuwe versterkers voor de zelfbouw? Misschien dan toch nog even wachten met de bouw van een actief 3 weg systeemds23man schreef:Als je eens wist wat in de pijplijn zit qua zelfbouw............
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Nee, de range plate amps gaat op de schop.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Aa, plate amps met de Ncore versterkersds23man schreef:Nee, de range plate amps gaat op de schop.
