Hoi Jan,Wowly schreef:Allemachtig toch weer een boel aanmeldingen.......Fantastisch zeg.....
Harry, als je vervoer nodig hebt een een toyota previa is goed genoeg rijd ik desnoods langs Roosendaal om het op te halen.....
Ik kom toch met mijn nieuwe speakers. Ik heb een bestel autotje kunnen regelen, en Kappa7 heeft aangeboden te helpen de grote gevaartes drie verdiepingen omlaag te sjouwen.
Dus tnx voor het aanbod, maar we zetten jouw expertise liever in voor het organiseren van locaties en goede pizza's!
Gr. Harry
