Omdat ik in het inschrijftopic van de luisterdag in Breda had gezegd
dat ik deze misschien wel mee zou nemen heb ik het stof er eens afgeklopt. Hij speelt CD's prima af, alleen het laatje gaat een beetje moeizaam open en dicht.pappaleo schreef:Ik heb nog een Sony cdp-x77es. Schijnt bijzonder te zijn. Ik zal eens kijken hoe die functioneert.
Dat blijkt bij nader onderzoek te liggen aan dit snaartje (rode pijl): Ik moet eens kijken waar dat nog te krijgen is.
Wat uiteraard als eerst opvalt aan dit ding is het gewicht. Waar een modern CD spelertje (bij wijze van spreken) 800 gram in de schaal legt komt deze op een respectabele 17kg.
Ik zie nog wel eens van die apparaatjes van binnen, waarvan het lijkt of er een berg onderdelen op een print geflikkerd is en dat achteraf bepaald is of het een versterker of een tuner is geworden.
Hier niet. Alles zit strak in elkaar. Een paar plaatjes voor de liefhebbers: Uiteraard heb ik hem ook even beluisterd en vraag me nu echt af waarom dat ding nu al meer dan een jaar bij mij op zolder staat.
Het is dat de afstandsbediening die erbij zit aandacht behoeft (lees: er verfomfaaid uitziet) maar dit is een uitermate fraaie speler.
Zaterdag neem ik hem dus mee naar Breda. Intussen ook even uitzoeken waar ik een setje snaren kan krijgen.