CEC 340cd
Moderator: Beheerdersteam
CEC 340cd
Heej mensjes vraagje..
Ik heb een CEC 340cd gescoord van de kringloop, deze speeld alle Philipsen de deur uit.
Zou graag willen weten welke dac in deze speler it..nergens op internet te vinden..
Weet iemnd hier welke dac chip er in de 340cd it?
Het is de speler op de film in mijn hardschrift..
Ik zou enorm geholpen zijn ..
Carbon.
Ik heb een CEC 340cd gescoord van de kringloop, deze speeld alle Philipsen de deur uit.
Zou graag willen weten welke dac in deze speler it..nergens op internet te vinden..
Weet iemnd hier welke dac chip er in de 340cd it?
Het is de speler op de film in mijn hardschrift..
Ik zou enorm geholpen zijn ..
Carbon.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Re: CEC 340cd
ik zeg LC7881 maar wie nog meer hahads23man schreef:De dac zit op de onderkant van de print!
En nu komt tie naar het meest slimme forum.ds23man schreef:Op een aantal andere fora heb je deze vraag ook al gesteld.
Maar bij mijn Philips 753 zit de DAC chip ook aan de onderkant gemonteerd
En die CD speler (CEC 340cd) is niet geregistreerd in de database waar je dit altijd kunt vinden.
Laatst gewijzigd door hannesie op ma 09 mei 2016, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Daarom de vraag ook hahahannesie schreef:ds23man schreef:
Maar bij mijn Philips 753 zit de DAC chip ook aan de onderkant gemonteerd
En die CD speler (CEC 340cd) is niet geregistreerd in de database waar je dit altijd kunt vinden.
Als ze zo moeilijk doen is het typenummer op 't IC vermoedelijk ook uitgeveegd.
Anne
Anne
@carbon
Hoe lang laat je ons nog in spanning zitten .... schroef dat ding nu eens open
- RobertD
- Contacteer:
http://www.dutchaudioclassics.nl/the_co ... rter_list/
Afgaand op de spelers uit dezelfde periode inderdaad de 7881.
Leuke spelers, ik heb zelf ooit dezelfde gehad.
ben er zuinig op juist omdat ze haast niet te krijgen zijn, ding klinkt ontzettend mooispeeld zo mooi. als het niet nodig is om hem uitelkaar de schoeven liever niet.SARK schreef:@carbon
En als je dan weet wat voor Dac chip erin zit, wat dan nog ?
je vind het een fijn ding, je hebt er plezier van. maak je toch niet druk om.
je vind het een fijn ding, je hebt er plezier van. maak je toch niet druk om.
is ook weer zo heb je gelijk in', wil er alleen veel over lezen..omdat hij de Philipsen (cd160 en 781) er volledig uitspeeld
ja ok zo zat ik ook al te denkenRobertD schreef:http://www.dutchaudioclassics.nl/the_co ... rter_list/
- pappaleo
- Contacteer:
The Voice of ZBA... the battlecarbon schreef:..omdat hij de Philipsen (cd160 en 781) er volledig uitspeeld
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Hmmmm. wat een nostalgie......cd spelers.....heb ik ook ooit gehad, maar toen was ik nog jong.....
- pappaleo
- Contacteer:
en nu..... ?Olaf Markus schreef:Hmmmm. wat een nostalgie......cd spelers.....heb ik ook ooit gehad, maar toen was ik nog jong.....
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
Nu een mediacenter in een silverstone behuizing, met 16 GB ram, Intel I5 en 8 terabyte opslag, fluisterstil.
Al mijn cd’s ingelezen en opgeslagen als AIFF. Een betaalde versie van Jriver via ASIO naar mijn TDA1541 dac (toch nog een stukje nostalgie)
En een Tablet om lekker door je cd’s te kunnen jagen en nummertjes te kunnen spelen. Geen gezoek meer tussen de cd’s en het verwisselen van schijfjes.
Dan heb je ook niet meer dat er naar een paar uur luisteren 20 open doosjes en 20 losse schijfjes om je cd speler heen liggen.
Al mijn cd’s ingelezen en opgeslagen als AIFF. Een betaalde versie van Jriver via ASIO naar mijn TDA1541 dac (toch nog een stukje nostalgie)
En een Tablet om lekker door je cd’s te kunnen jagen en nummertjes te kunnen spelen. Geen gezoek meer tussen de cd’s en het verwisselen van schijfjes.
Dan heb je ook niet meer dat er naar een paar uur luisteren 20 open doosjes en 20 losse schijfjes om je cd speler heen liggen.