De buis ziet er vind ik mooi uit en schijnt het ook goed te doen in een versterker.
De omschrijving die er bij staat "For large audio amps", is maar net hoe groot je hem bouwt
Zal morgen eens kijken hoe ik daar kan bestellen, meteen kijken als ze nog meer leuks hebben.
