Vooral jou fineer ervaring zal ik volgen.
Gelukkig dat Alphen later in het jaar wordt georganiseerd.
Heb je nog tijd genoeg om het af te te maken
Moderator: Beheerdersteam
Waarschijnlijk, en anders de komende avonden, gelukkig is de zomertijd ingegaan en gaat de temperatuur weer wat omhoog.dre schreef:Goed bezig Ray!![]()
Vandaag weer een stukje?
De planning is dat ze ruimschoots voor Breda (eind Mei) klaar zijn.RNacoustics schreef:Gelukkig dat Alphen later in het jaar wordt georganiseerd.
Heb je nog tijd genoeg om het af te te maken
Ik denk dat ds23man toch aardig in de buurt zat gezien je opmerking later van "retestrak".ray5150 schreef:Ik zou durven stellen dat zich dat op een iets andere plaats bevind...
Met de MI heb ik dat 2 keer moeten doen omdat de eerste keer het fineer onacceptabel barstte. Übermonnikray5150 schreef:Maar wat een monnikenwerk om die gaten netjes uit te snijden...![]()
Wees voorzichtig met die dingen, Het MDF is erg zacht en je schuurt het zo weg. Dan is er van je rond gefreesde opening ineens weinig over.ray5150 schreef:Toch maar eens kijken of daar geen gereedschapje voor te vinden is, zo'n roterende dinges voor op een schroefmachine ofzo.
+1pappaleo schreef:Wees voorzichtig met die dingen, Het MDF is erg zacht en je schuurt het zo weg. Dan is er van je rond gefreesde opening ineens weinig over.
Daarom is het hierboven geplaatste niet minder waar.ray5150 schreef:Ik denk dat er geen (luidspreker-bouw) topic op dit forum te vinden is waarin zóveel foto's geplaatst zijn als deze..
Haast wel?ray5150 schreef:en met de metingen en filterontwikkeling van Pappaleo moet het haast wel goed gaan komen.
Die staan allemaal niet op het plaatje.ds23man schreef:Lederhosen, bokwurst und bier.....![]()
![]()