Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Moderator: Beheerdersteam
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Mogen deze mee doen
Komen uit de jaren 80.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
was die 35 jaar geleden al leverbaar? dan ja.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Geïntroduceerd in 1983.
In de folders van 1982 zijn ze nog niet te bekennen. In de folders van 1983 wel.
In de folders van 1982 zijn ze nog niet te bekennen. In de folders van 1983 wel.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
33 jaar oud, dus te nieuwpappaleo schreef:Geïntroduceerd in 1983.
In de folders van 1982 zijn ze nog niet te bekennen. In de folders van 1983 wel.
Moet ik dus andere tweeters inzetten
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Heb ik ook met de Dynaudio D28sq. Net een of twee jaar te nieuw, die wordt het dus niet. Maar ik heb inmiddels een leuk alternatief 
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Ik ookpappaleo schreef:Heb ik ook met de Dynaudio D28sq. Net een of twee jaar te nieuw, die wordt het dus niet. Maar ik heb inmiddels een leuk alternatief
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Welkepappaleo schreef:Heb ik ook met de Dynaudio D28sq. Net een of twee jaar te nieuw, die wordt het dus niet. Maar ik heb inmiddels een leuk alternatief
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Celestion HF2001RNacoustics schreef:Welkepappaleo schreef:Heb ik ook met de Dynaudio D28sq. Net een of twee jaar te nieuw, die wordt het dus niet. Maar ik heb inmiddels een leuk alternatief![]()
![]()
Ik heb ze nog niet in huis, maar dit heb ik even van het www geplukt:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Zit er al een beetje gang in de Philips wedstrijd? 
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Aanvraag is gedaan voor medio november, zit nog even te wachten op bevestiging van de locatie...Henkjan schreef:reken op november, als het zeker is lees je dat hierRNacoustics schreef:Wanneer staat Alphen dan op de planning![]()
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Wellicht wordt het een Philips vintage happeningdre schreef:Zit er al een beetje gang in de Philips wedstrijd?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Oh, zijn de regels aangepast?RNacoustics schreef:Wellicht wordt het een Philips vintage happening
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Neepappaleo schreef:Oh, zijn de regels aangepast?RNacoustics schreef:Wellicht wordt het een Philips vintage happening
Er waren toentertijd meer mooie drivers: Decca London, Leak, Kef, Podzus Gorlich, Audax, Heco, etc.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Mag de set die de luidsprekers aanstuurt wel jonger zijn dan 35 jaar? Zoals in mijn geval 23 jaar?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Alles mag, maar dit is geen issue op de finaledag. Alle speakers worden beoordeeld op één en dezelfde set.Olaf Markus schreef:Mag de set die de luidsprekers aanstuurt wel jonger zijn dan 35 jaar? Zoals in mijn geval 23 jaar?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
ik heb maar eens wat passende vintage muziek uitgekozen:
en uiteraard ook een in de categorie "de oudjes doen t nog best":
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Die mediadragers zijn anders niet echt vintage te noemen... 
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Dit is ook wel lekker vintage, heb hem in 192/24 lekker om bij te zwijmelen.

- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Mooi, nu nog luidsprekers, ergo: nu nog tijd vinden.
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
Ik zeg, cassettebandjesray5150 schreef:Die mediadragers zijn anders niet echt vintage te noemen...
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
ik kan als referentie een complete vintage set meenemen, mn pa heeft op zolder nog een Philips buizenradio staan met een paar 9710 zelfbouwboxen
ik moet wel ff kijken wat voor bron daar op kan
ik neem m'n B77 wel mee. en ds23man heeft ook vast wel wat moois in z'n Revox museum
open reelFR_Aad schreef:Ik zeg, cassettebandjesray5150 schreef:Die mediadragers zijn anders niet echt vintage te noemen...![]()
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Luidsprekerontwerpwedstrijd #2 - Vintage lives!
kan ik jullie hiermee van dienst zijn?
Prijslijst Remo, exact 35 jaar oud.
Dus alles wat hierin staat mag gebruikt worden!
Prijslijst Remo, exact 35 jaar oud.
Dus alles wat hierin staat mag gebruikt worden!
