Project Wave
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project Wave
Ach,de units die niet in een standaard bouwpakket passen zijn tegenwoordig onverkoopbaar..........
dan maken we er maar wat mee.
Gelijk goed om wat meer ervaring op te doen met meten en filteren.
dan maken we er maar wat mee.
Gelijk goed om wat meer ervaring op te doen met meten en filteren.
Re: Project Wave
2 vraagjes,
heb je het met een roller aangebracht, zoja welke?
Is het watergedragen lak?
Oeps, stiekem toch 3 vraagjes.
heb je het met een roller aangebracht, zoja welke?
Is het watergedragen lak?
Oeps, stiekem toch 3 vraagjes.
Re: Project Wave
Ja,met een vacht rollertje.toetertje schreef:2 vraagjes,
heb je het met een roller aangebracht, zoja welke?
Is het watergedragen lak?
Oeps, stiekem toch 3 vraagjes.
Als het er maar dik op komt,want je schuurt het meeste er toch weer af.
Ja,water gedragen.
Dat droogt echt snel en is lekker hard.
Re: Project Wave
Vanmorgen de kasten en baffles gepolijst,demping er in en de baffles er op gelijmd.
Het eindresultaat is toch nog aardig geworden.
Plaatjes volgen.
Het eindresultaat is toch nog aardig geworden.
Plaatjes volgen.
Re: Project Wave
Vandaag aan dit ellendige project wat gemeten.
Dayton RS180 op 2m,15graden
Datyon rs28-4 2m,15 graden.
Dayton RS180 op 2m,15graden
Datyon rs28-4 2m,15 graden.
Re: Project Wave
Mijn eerste Boxsim project lijkt wel ergens op,dus eerdaags maar even het filter in elkaar zetten......
Ik ben benieuwd!
Leo,nog bedankt voor de hulp!
Ik ben benieuwd!
Leo,nog bedankt voor de hulp!
Re: Project Wave
De afgelopen tijd weer wat tijd in dit project gestoken.
Het klinkt al heel behoorlijk,maar het is best lastig omdat Boxsim moeilijk overweg kan met de ´bult´van waveguide.
Nog wat tunen en als het nog wat fraaier word dan neem ik ze mee naar Beetsterzwaag.
Het klinkt al heel behoorlijk,maar het is best lastig omdat Boxsim moeilijk overweg kan met de ´bult´van waveguide.
Nog wat tunen en als het nog wat fraaier word dan neem ik ze mee naar Beetsterzwaag.
Re: Project Wave
En dat is gelukt. Met een naar mijn mening een uitstekend resultaat.Zweitse schreef:Gewoon meenemen naar Beetsterzwaag.
Re: Project Wave
Ik was inderdaad ook tevreden.
Wel hoorde ik nog 2 'piekjes' waarvan eentje rond 300hz(gisteren gemeten)
Eens kijken of ik die nog iets kan verminderen.
Wel hoorde ik nog 2 'piekjes' waarvan eentje rond 300hz(gisteren gemeten)
Eens kijken of ik die nog iets kan verminderen.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Project Wave
Ik heb ze gisteren in Alphen zien staan en vond ze echt prachtig. Helaas moest ik weg voordat ze te beluisteren waren. Ik was/ben benieuwd hoe ze klinken.
Fijn dat je ook hulp van Leo hebt gehad. Iemand met kennis en zicht is nooit weg.
Fijn dat je ook hulp van Leo hebt gehad. Iemand met kennis en zicht is nooit weg.
Re: Project Wave
Nou die klonken erg fijn, weet niet of de heren zelf er ook tevreden mee zijn...Hans Nootdorp schreef:Ik heb ze gisteren in Alphen zien staan en vond ze echt prachtig. Helaas moest ik weg voordat ze te beluisteren waren. Ik was/ben benieuwd hoe ze klinken.
Fijn dat je ook hulp van Leo hebt gehad. Iemand met kennis en zicht is nooit weg.
Re: Project Wave
Mooi, volwassen geluid. Een rustige weergave zonder aan attack in te leveren, zeker i.s.m. de "Pjotr"versterker.
groet,
Aat
groet,
Aat
