Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ray,ik zat zo te denken aan uw vloerstaander

- pappaleo
- Contacteer:
Zal ik eens een geheimpje vertellen?meanman64 schreef:Hoeveel maakt niet zoveel uit als het er maar zijn met een fatsoenlijke driver bezettingpappaleo schreef:Hoeveel luidsprekers wil je horen dan?meanman64 schreef:Ik hoop dat er wat meer luidsprekers zullen zijn zodat ik mijn TSSA amp eens aan de tand kan voelen.
Een speaker mer een goede driver bezetting en een matig filter hoeft nog niet direct top-of-the-line te zijn.
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 03 apr 2016, 21:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik doelde meer op de grootte van de woofer vanaf 16cm ............ en aantal,gewoon om te zien wat mijn ampje kan presteren.Ik wacht wel af wat er nog bij komt aan luidsprekers.
- Hans Nootdorp
Yesssss !!ds23man schreef:Is er nog belangstelling voor 1 DLCP workshop?
Laatst gewijzigd door Hans Nootdorp op ma 04 apr 2016, 8:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan dat ook met de MiniDSP?Hans Nootdorp schreef:Yesssss !!ds23man schreef:Is er nog belangstelling voor 1 DLCP workshop?
meanman64 schreef:Ray,ik zat zo te denken aan uw vloerstaander![]()
Ik denk niet dat Patrick zich daar zorgen over hoeft te maken. mijn luidspreker is straks voorzien van een "Filter By Leo ™©®"pappaleo schreef:Een speaker mer een goede driver bezetting en een matig filter hoeft nog niet direct top-of-the-line te zijn.
En geloof mij nou maar, dat doet meer dan een kilo of 10 kurk.
Ja!ds23man schreef:Is er nog belangstelling voor 1 DLCP workshop?
Co
Ik heb ook interesse in een dlcp workshop
Ik ga ook naar Breda. Hopelijk met een setje speakers, het ziet er naar uit dat ze tegen die tijd klaar zijn.
- pappaleo
- Contacteer:
Definiëer zeDan schreef:Ik ga ook naar Breda. Hopelijk met een setje speakers, het ziet er naar uit dat ze tegen die tijd klaar zijn.
Met de Bartone's krijgen de "anderen" Barre tijden.pappaleo schreef:Definiëer zeDan schreef:Ik ga ook naar Breda. Hopelijk met een setje speakers, het ziet er naar uit dat ze tegen die tijd klaar zijn.
- pappaleo
- Contacteer:
Ik vroeg het maar. Dan was met meer dingen bezig.
OOOOoooHH, dawisknie
Ik hoop toch echt de Bartone's 
Lijkt me leuk om te komen, maar zit een beetje met vervoer... Is er iemand hier die vanuit Haarlem/Amsterdam komt met wie ik mee zou kunnen liften?
Heb thuis DTQWTmkIIItjes staan die mee zouden kunnen als er belangstellenden voor zijn, maar die zijn nogal aan de maat...
Heb thuis DTQWTmkIIItjes staan die mee zouden kunnen als er belangstellenden voor zijn, maar die zijn nogal aan de maat...
Die wil ik wel graag beluisteren!
Ze zijn helaas wat te groot voor mijn altootje, dus vandaar de vraag voor alternatief vervoer. Mocht het niet lukken mag je komen luisteren hoor.dre schreef:Die wil ik wel graag beluisteren!
Mooi!
Het is vanuit Noordwijk prima te doen.
Het is vanuit Noordwijk prima te doen.
Dre: van harte welkom! Stuur maar een pb, maken we een afspraak.
M'n vrouw wil ook graag mee, dus schrijf er maar twee bij. Neem misschien de dtqwt mee.
M'n vrouw wil ook graag mee, dus schrijf er maar twee bij. Neem misschien de dtqwt mee.
Prima plan!
Zodra ik een gaatje heb hoor je het wel!
Zodra ik een gaatje heb hoor je het wel!
Deze eeuwige lurker wil ook wel eens naar Breda. En is in het bezit van een redelijk grote auto, woont in Abcoude en heeft nog plaatsen vrij in de auto. Dus als je mee wilt rijden kan dat.
Groet,
A
PS: Ik kom met lege handen, dus ook ruimte zat voor een paar speakers... (Wilco?)
Groet,
A
PS: Ik kom met lege handen, dus ook ruimte zat voor een paar speakers... (Wilco?)
Of de Classic monitor helemaal af is weet ik niet,maar luisterbaar is het zeker.
Dus ik neem ze wel mee!
Dus ik neem ze wel mee!
Ik vind het lijstje in de startpost maar erg karig. 
Ja,elk jaar word het minder helaas......
Ik kan mijn Frugel horns (met CHR70) wel meenemen, maar ik neem aan dat iedereen die inmiddels wel gehoord heeft?