Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ik vraag mij toch af waarom het alleen voor de oem markt beschikbaar is? Het zijn ook hoog interessante producten voor de doorgewinterde zelfbouwer.
-
Jan-Peter
- In memoriam †
- Berichten: 286
- Lid geworden op: za 12 nov 2005, 20:19
- Locatie: Groningen
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Voor fabrikanten is er inderdaad het een en ander mogelijk..hannesie schreef:OK, dan kunnen we onze eigen KII 's bouwen?............![]()
I.p.v. de UcD34MP, dan een NC xxMP.?
Maar aangezien dit een hobbyforum is kan en wil ik niet teveel over OEM producten uitweiden.
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Wij willen anders best wel even vergeten dat dit een hobbyforum is.

Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Wij zijn niet nieuwsgierig, maar willen wel graag alles weten.....!!! 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Wat is exact de definitie van een fabrikant ? 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ach ja, Hypex is ook ooit in een schuurtje begonnen met plate amps voor de hobbymarktds23man schreef:Dat vraagt Pjotr zich nu ook af!![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Correctie: zolderkamer en voor een PA bedrijf ( JMP om precies te zijn).Pjotr schreef:Ach ja, Hypex is ook ooit in een schuurtje begonnen met plate amps voor de hobbymarktds23man schreef:Dat vraagt Pjotr zich nu ook af!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Toch kom ik regelmatig NC500's tegen die in een doosje zijn geklust door één of andere hobbyist die ze kennelijk wel van Hypex heeft kunnen kopen? Ik vraag me dan toch af waar Jan-Peter precies de grens legt tussen fabrikant of hobbyist?
Feit blijft dat de DIY producten van Hypex al bijna een decennium weinig zijn veranderd, de UcD180/400 e.d. kocht ik tien jaar terug voor 't eerst en die zijn anno 2016 weinig tot niet veranderd.
Als Hypex nog steeds van zins is de hobbyist te willen voorzien van innovatieve producten is het misschien een goed idee om een (beperkte) selectie van de OEM producten ook voor de hobbyist beschikbaar te maken?
Feit blijft dat de DIY producten van Hypex al bijna een decennium weinig zijn veranderd, de UcD180/400 e.d. kocht ik tien jaar terug voor 't eerst en die zijn anno 2016 weinig tot niet veranderd.
Als Hypex nog steeds van zins is de hobbyist te willen voorzien van innovatieve producten is het misschien een goed idee om een (beperkte) selectie van de OEM producten ook voor de hobbyist beschikbaar te maken?
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Er werd/wordt toch heel wat af gehobbyd in het PA wereldje...?ds23man schreef:Correctie: zolderkamer en voor een PA bedrijf ( JMP om precies te zijn).Pjotr schreef:Ach ja, Hypex is ook ooit in een schuurtje begonnen met plate amps voor de hobbymarktds23man schreef:Dat vraagt Pjotr zich nu ook af!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
De Ncore is toch gewoon te koop.........SSassen schreef:Toch kom ik regelmatig NC500's tegen die in een doosje zijn geklust door één of andere hobbyist die ze kennelijk wel van Hypex heeft kunnen kopen? Ik vraag me dan toch af waar Jan-Peter precies de grens legt tussen fabrikant of hobbyist?
Feit blijft dat de DIY producten van Hypex al bijna een decennium weinig zijn veranderd, de UcD180/400 e.d. kocht ik tien jaar terug voor 't eerst en die zijn anno 2016 weinig tot niet veranderd.
Als Hypex nog steeds van zins is de hobbyist te willen voorzien van innovatieve producten is het misschien een goed idee om een (beperkte) selectie van de OEM producten ook voor de hobbyist beschikbaar te maken?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
graag on topic blijven, het gaat over Hypex DSP's waar wij hobbyisten graag meer van willen weten 
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Nu nog een leuke package dealds23man schreef:De nieuwe software staat online!![]()
![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Daar ga ik vanavond nog even over drammen. Het wachten is op een voedingsverdeelprintje.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Nu zelf met een manual.
En het is nog lang geen sinterklaas...
En het is nog lang geen sinterklaas...
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Dit is toch een zelfbouw-forum....?ds23man schreef:Daar ga ik vanavond nog even over drammen. Het wachten is op een voedingsverdeelprintje.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ga jij maar even de Ncore kabelboom uitsplitsen naar 3 versterkers. Dan lul je wel anders. 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Overigens 1 opmerking: files die aangemaakt zijn in de oude versie zijn niet in te lezen in de nieuwe vanwege een andere opslagmethode (html). Dat zal je handmatig over moeten zetten.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Ik zou daarvoor lasdopjes nemen....ds23man schreef:Ga jij maar even de Ncore kabelboom uitsplitsen naar 3 versterkers. Dan lul je wel anders.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
ds23man schreef:Overigens 1 opmerking: files die aangemaakt zijn in de oude versie zijn niet in te lezen in de nieuwe vanwege een andere opslagmethode (html). Dat zal je handmatig over moeten zetten.
een beetje codeclopper schud in een uurtje een conversie tooltje uit z'n toetsenbord
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
precies, en dat opslaan in HTML zal toch wel XML zijn? Toch?Henkjan schreef:ds23man schreef:Overigens 1 opmerking: files die aangemaakt zijn in de oude versie zijn niet in te lezen in de nieuwe vanwege een andere opslagmethode (html). Dat zal je handmatig over moeten zetten.![]()
een beetje codeclopper schud in een uurtje een conversie tooltje uit z'n toetsenbord
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Vooraankondiging Hypex High End DSP platform
Hoor net dat er een truukje voor is, zal die vanavond even testen.
