Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Komt er heel misschien toevallig perongeluk, ook iemand met open baffle speakers?
Ik heb dat nog nooit gehoord, en ik kan me er eigenlijk ook niets bij voorstellen.
Ik heb dat nog nooit gehoord, en ik kan me er eigenlijk ook niets bij voorstellen.
- asterduc
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
ik kom graag kijken en luisteren.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Leuk om je dan weer eens te zien Ed.asterduc schreef:ik kom graag kijken en luisteren.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Tino en ik zijn ook van de partij!
Ik ga er van uit dat ik de klassieke 3-weg ook mee ga nemen.
Ik ga er van uit dat ik de klassieke 3-weg ook mee ga nemen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik ook!dre schreef:Ik ga er van uit dat ik de klassieke 3-weg ook mee ga nemen.
groet,
Aat
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Naar jouw huis? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
dre schreef:Naar jouw huis?
groet,
Aat
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik dacht even dat je mijn 3-weg mee ging nemen! 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Die gaan toch met mee naar huis??? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Maar welk huis? 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Dat zou zomaar mijn huis kunnen zijn. 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik geloof dat we er maar een punt achter moeten zetten. 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Schrijf mij maar bij op het lijstje!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik kom ook
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
En toetertje komt met Zeinogzo mee. 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Even een foto bij gezetmeanman64 schreef:Ik breng alweer een nieuwe amp mee de TSSA-V2
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Is er nog belangstelling voor 1 DLCP workshop?
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
'unplugged'?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Heb je de stekker er afgeknipt? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Ik hoop dat er wat meer luidsprekers zullen zijn zodat ik mijn TSSA amp eens aan de tand kan voelen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
ds23man schreef:Is er nog belangstelling voor 1 DLCP workshop?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Hoeveel luidsprekers wil je horen dan?meanman64 schreef:Ik hoop dat er wat meer luidsprekers zullen zijn zodat ik mijn TSSA amp eens aan de tand kan voelen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Hoeveel maakt niet zoveel uit als het er maar zijn met een fatsoenlijke driver bezettingpappaleo schreef:Hoeveel luidsprekers wil je horen dan?meanman64 schreef:Ik hoop dat er wat meer luidsprekers zullen zijn zodat ik mijn TSSA amp eens aan de tand kan voelen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016
Hij heeft een 7.1 amp gebouwd. 
