Copying The Inimini
Moderator: Beheerdersteam
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Copying The Inimini
inslagmoeren zijn ook te krijgen in M4.
Inderdaad borgen met een paar kleine schroefjes. (als er ruimte voor is)
Paul.
Inderdaad borgen met een paar kleine schroefjes. (als er ruimte voor is)
Paul.
Re: Copying The Inimini
Ik vind de kwalitiet van de schroefdraad in de inslagmoeren echt waardeloos.
De Rampamoeren werken dan een heel stuk fraaier.
Wel moet je een beetje normale kwaliteit MDF gebruiken.
De Rampamoeren werken dan een heel stuk fraaier.
Wel moet je een beetje normale kwaliteit MDF gebruiken.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Ik heb deze site gevonden Hobby Parts.
Het gaat er maar om dat het open kan als het moet, zonder dat het hout verrampeneerd en weer netjes dicht kan.
Dus volgens mij heeft het ook niet zo heel veel te houden, desnoods zet ik er nog een verflatje achter om de krachten te verdelen.
Echt super dat jullie zo met mij meedenken, top
Het gaat er maar om dat het open kan als het moet, zonder dat het hout verrampeneerd en weer netjes dicht kan.
Dus volgens mij heeft het ook niet zo heel veel te houden, desnoods zet ik er nog een verflatje achter om de krachten te verdelen.
Echt super dat jullie zo met mij meedenken, top
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Ik denk dat Leo's keuze/voorkeur voor multiplex ervoor gezorgd heeft dat het probleem in ieder geval minder speelt.ray5150 schreef:Hoe heeft Leo dat eigenlijk gedaan, bij het origineel ?
Re: Copying The Inimini
Ik heb nog nooit problemen gehad met inslagmoeren, maar M4, wat is dat voor een flut boutje? Die kan je niet strak aantrekken, oplossing: gaten in korf opboren en minimaal M6 erin zetten! 
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Hahaha het gaat niet om het bevestigen van de drivers, maar om het filterlaatje. Dat heb niet zoveel nodig.Walt schreef:Ik heb nog nooit problemen gehad met inslagmoeren, maar M4, wat is dat voor een flut boutje? Die kan je niet strak aantrekken, oplossing: gaten in korf opboren en minimaal M6 erin zetten!
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Copying The Inimini
Zie discussie in dit topic:Ah!buis schreef:Zijn zulk soort dingen niet handig ?http://www.esmax.nl/p/5910/rampa-inschr ... x-12-x-15/Anne
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 1&start=25
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Copying The Inimini
Correct.A3Baak schreef:Ik denk dat Leo's keuze/voorkeur voor multiplex ervoor gezorgd heeft dat het probleem in ieder geval minder speelt.ray5150 schreef:Hoe heeft Leo dat eigenlijk gedaan, bij het origineel ?
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
M3 inslagmoer 8 mm doorsnede, voelt heel solide. Voorboren met 3 mm en erin trekken.
Laatst gewijzigd door A3Baak op za 02 apr 2016, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Na vandaag weer een deel van de tweede box in elkaar gezet te hebben, wilde ik aan het filter beginnen.
Ik weet niet waar Rudy met z'n gedachten heb gezeten, maar er klopt geen jota van de onderdelen die ik geleverd heb gekregen. Geen ceramische weerstanden maar gewone,en twee weerstanden met andere waardes.
Twee 3.9uF Audyn MKT 160V van verschillend fabrikaat.
Baal hier van. Ik heb de bestel lijstjes nagelopen en de artikelen nog eens opgezocht bij Rumoh. Snap er niks van. Eerst de units en nu dit.
Ik weet niet waar Rudy met z'n gedachten heb gezeten, maar er klopt geen jota van de onderdelen die ik geleverd heb gekregen. Geen ceramische weerstanden maar gewone,
Twee 3.9uF Audyn MKT 160V van verschillend fabrikaat.
Baal hier van. Ik heb de bestel lijstjes nagelopen en de artikelen nog eens opgezocht bij Rumoh. Snap er niks van. Eerst de units en nu dit.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
De waardes van de moxen lijken wel te kloppen met de ceramische, kan ik deze zomaar gebruiken of wordt het dan heel anders?
Re: Copying The Inimini
Valt wel mee. Audyn is een merknaam gevoerd door de firma...Intertechnick.A3Baak schreef:Geen ceramische weerstanden maar gewone,en twee weerstanden met andere waardes.
Twee 3.9uF Audyn MKT 160V van verschillend fabrikaat.
De weerstanden zijn (volgens mij )ook ceramisch. zien er alleen wat anders uit dan die witte cementblokjes.
Ik zie 4R7, 3R9 en 10R. die rechtsonder kan ik niet goed lezen maar zal wel 8r2 zijn.
wat is het probleem ?
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 02 apr 2016, 21:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Copying The Inimini
Geen probleem!
Volgens mij zijn de mkt's ook hetzelfde,alleen een andere opdruk.
Zijn de maten identiek?
Volgens mij zijn de mkt's ook hetzelfde,alleen een andere opdruk.
Zijn de maten identiek?
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Ik dacht even dat die 2 4R7 een andere kleur hadden, dus dacht ik dat ze verschillend waren. Ben ook niet zo thuis in het lezen van die weerstanden.ray5150 schreef:Ik zie 4R7, 3R9 en 10R. die rechtsonder kan ik niet goed lezen maar zal wel 8r2 zijn.
wat is het probleem ?
Raakte een soort van in paniek, toen ik de verschillende onderdelen zag en de verschillen met de foto van het filter van PappaLeo.
Ja de maten zijn hetzelfde.dre schreef:Geen probleem!![]()
Volgens mij zijn de mkt's ook hetzelfde,alleen een andere opdruk.
Zijn de maten identiek?
Re: Copying The Inimini
http://www.rumoh.eu/capacitors/audyn-mkt
Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde,maar alleen een andere serie.
Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde,maar alleen een andere serie.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Als ik het zo zie, zal het wel zo zijn.dre schreef:http://www.rumoh.eu/capacitors/audyn-mkt
Volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde,maar alleen een andere serie.
Loop weer paniek te schoppen om niks.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Nou ik hou er al rekening mee, want tot overmaat van ramp heb ik dus 2 weerstanden te weinig besteld.dre schreef:Ach,Rudy pakt je wel terug bij je volgende bestelling.
Re: Copying The Inimini
Hou ons op de hoogte!A3Baak schreef:Nou ik hou er al rekening mee, want tot overmaat van ramp heb ik dus 2 weerstanden te weinig besteld.dre schreef:Ach,Rudy pakt je wel terug bij je volgende bestelling.
- A3Baak
- Berichten: 173
- Lid geworden op: vr 30 dec 2011, 12:38
- Locatie: Alphen aan den Rijn, Netherlands
Re: Copying The Inimini
Damn you're fastdre schreef:Hou ons op de hoogte!A3Baak schreef:Nou ik hou er al rekening mee, want tot overmaat van ramp heb ik dus 2 weerstanden te weinig besteld.dre schreef:Ach,Rudy pakt je wel terug bij je volgende bestelling.
Re: Copying The Inimini
Ik zie hier niks om me zorgen over te maken, die MKT zijn alleen verschillende opdruk, Intertechnik produceert deze MKT denk ik al meer dan 25 jaar.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Copying The Inimini
Die weerstanden heb ik vast nog wel liggen. Geef ik wel mee bij de volgende freesactie.
