Project heeft een tijdje weinig aandacht gehad. Afgelopen tijd voornamelijk buiten in de weer geweest, de tuin en veranda heeft het nodige onderhoud nodig. Wel lekker om dan toch nog regelmatig naar de nieuwe subs met de Hatt's te kunnen luisteren, dat is absoluut geen straf. Zoals eerder ook al genoemd, sinds de timing tussen subs en monitoren goed staat speelt dit serieus goed. Nieuwe speakers wordt ook iets met lat en hoog......
Integratie subs in de ruimte valt ook goed uit nu ze zijn ingespeeld, is absoluut niet te groot met 2 x 15inch, wel voldoende reserve.
In de tussentijd nog wel een paar nieuwe ontwerpjes gemaakt, aangezien de sacrofaag topkast me nog niet helemaal aanstaat vanwege de "maakbaarheid" en de rechte randen. Verwacht dat hier afgeschuinde randen toch wat beter zouden gaan werken. Aangezien het tekenen in sketchup wel leuk is, dan nog maar enkele andere ideeën uitgewerkt.

- Rechte kasten, licht achterover hellend.
Het is nu niet de bedoeling om de meest makkelijke kast te gaan maken, maar wel de vorm waarin de drivers het best tot hun recht komen. Lijkt me dan ook een goed moment om een aantal test frontjes te maken en dan via metingen te bepalen welke vorm het beste uitpakt. Kan dan meteen testen hoe de rechthoekige tweeter in te frezen door daar een mal voor te maken.
Zag op het forum al voldoende info staan over meten aan units, ga me daar eens wat verder in verdiepen. Ben met name wel benieuwd hoe een goede "constant directivity'' bereikt kan worden. Heb al wel redelijk wat gemeten qua akoestiek (demping, plaatsing en integratie), maar dit is toch net weer even wat anders.