Ik ben al een poosje aanwezig op dit forum maar zag dat ik me nog niet voorgesteld had, bij deze dan.
Woonachtig op het hoogeland (gr) en nog 1, 5 jaar te gaan voordat ik mijn hobbies fulltime kan bedrijven.
Mijn beroep is fijnmechanicus, en de andere hobbies zijn radioamateur en oude franse auto's m.n. citroen.
Ben al jong begonnen met buizenradio's en versterkers, geen idee wat ik deed natuurlijk, het was een kwestie
van bouwen, de stekkers er in n en dan hopen dat het zaakje werkte.
En dat deed het soms !
Op het gebied van electronica zal ik niet bij kunnen dragen op het forum, maar misschien kan ik wel wat betekenen
bij het vinden van mechanische oplossingen
Groet'n nanko
Alsnog.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Alsnog.
Welkom Nanko,
Over kennis hoef je geen zorgen te maken, daarvoor is o.a. dit forum
.
Veel lees-/bouwplezier gewenst.
Over kennis hoef je geen zorgen te maken, daarvoor is o.a. dit forum
Veel lees-/bouwplezier gewenst.
