Nee, dat ging niet helemaal goed...
De hoeken en langskanten waren lekker strak, dat was het probleem niet.
Het middenstuk bleek een grote ramp toen het uit de pers kwam.

leken de Alpen wel...
Niet te lang getreurd, flink vlakschuren met een aantal stukken korrel 80 maakt de boel alweer een stuk vlakker.
Dus toch maar weer overgestapt op de strijkbout, wat een stuk beter gaat.
Inmiddels zijn alle zijwanden, en achterkanten gereed.
De voorzijdes zijn als laatste aan de beurt.
Om de boven en onderkanten toch met een pers te kunnen doen, heb ik een aantal wijzigingen uitgevoerd.
Heb nu om te proberen alleen een onderkant in de pers zitten, als dat goed gaat draai ik de kast ondersteboven om en doe de bovenkant.
Ook heb ik op advies van Leo een paar blikken PU lak aangeschaft.