Goede versterker gezocht
Moderator: Beheerdersteam
Re: Goede versterker gezocht
Harman Kardon HK980 of 990?
Heb zelf de 980, erg blij mee icm de jamo s606
Heb zelf de 980, erg blij mee icm de jamo s606
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Goede versterker gezocht
Bedankt voor jullie input!
Ik heb even ietsje dieper in de buidel getast en heb een mooie Yamaha a-s1000 op de kop getikt.
Ik kan niet wachten tot hij binnen is!
Ik heb even ietsje dieper in de buidel getast en heb een mooie Yamaha a-s1000 op de kop getikt.
Ik kan niet wachten tot hij binnen is!
Re: Goede versterker gezocht
Prima beslissing!CoenvanDongen schreef:Bedankt voor jullie input!
Ik heb even ietsje dieper in de buidel getast en heb een mooie Yamaha a-s1000 op de kop getikt.
Ik kan niet wachten tot hij binnen is!
Re: Goede versterker gezocht
Inderdaad een stevige jongen, had ooit bij de Mediamarkt de Netwerkspeler van Yamaha opgepakt, maar ik vergiste mij in het gewicht, dat ding was loodzwaar van de voedingen e.d.
Dat was dan de 2000 serie.
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Goede versterker gezocht
Die is het inderdaad, zonder wappers in het zilver.
Helaas moet ik dan ook gaan sparen voor de bijbehorende cd speler, want anders is het geen mooi setje natuurlijk
Helaas moet ik dan ook gaan sparen voor de bijbehorende cd speler, want anders is het geen mooi setje natuurlijk
Re: Goede versterker gezocht
Die AS3000 is inderdaad schofterig mooi, maar de prijs is ook schofterig...
Re: Goede versterker gezocht
Die MOSFET versterkers van Yamaha klinken echt goed!
Goede keuze
Goede keuze
