Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Wowly »

Indien je op 28 mei 2016 op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is al jaren 7,5 euro.

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic. Het is dan makkelijk als je een linkje naar het corresponderende topic neerzet als dat er is


1 HJ / dt3w (desktop 3 weg) en de OOOB speakers ; ncore versterker
2 Kuiperik / Paper Hatt's MkIII
3 AatV / Arcturusbuizenvoorversterker :( en evt SE eindversterkers 9EL156)
4 Barry 2001 / GU50PP versterker, de versterker van het jaar 2015!!
5 Pappaleo / Inimini speakers en sony cdp-x77es
6 Sander 1238
7 ray5150 / X-Ray MKII
8 Hannesie / Bron en vertalers van de digitale naar het analoge domein
9 Knuisje / ZBA Composiet versterker
10 Meanman64 / Amp TSSA-V2
11 hsmeets / 2.1 set inclusief Minisharc+AAFDAC2+UcD electronica indien af en SBtouch als speler
12 cool / Verzoek: weer ijs van Bas!!! :)
13 Floeper
14 Molekuul / SE300B met voorversterker, Aikido
15 BertDB
16 FR_aad
17 Kappa7 / TDA7293 parallel SET versterker
18 John P / Patenspelert
19 Hans Nootdorp / enthousiast voor een DLCP workshop!
20 Toetertje
21 Asterduc
22 Tino
23 Dre / Klassieke 3-weg (dre: welke speaker en waar staat ie op dit forum?)
24 MickRS
25 zeinogzo
26 cve
27 Dan / [url:viewtopic.php?f=3&t=14552&hilit=bartone]Project Bartone[/url]
28 Wilco87 / DTQWT MKIII incl Bron en AFDAC
29 Arjen / Frugel horns (met CHR70)
30 Hifiwout
31 GerardJ / Zelfbouw netwerkspeler opgebouwd rond een Raspberry Pi B+ met waveIO USB -> I2S
32 Nico Hettinga
33 m_cruiser
34 Wdd
35 Harryeng / het zal toch niet waar zijn????????? :shock:
36 Daniel
37 Marp (onder voorbehoud)
38 Buurman Marp (onder voorbehoud)
39 Bert61
40 Wouter / prototype basskabinets, meet equipment!
41 Bassman
42 Gerhard / Ultrazoom 3.0!!!2 MolaMola's voor het laag
43 Gervenja /
44 Audionootje /
45 Pjotr
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

ik zal er zijn met mijn dt3w (desktop 3 weg) speakertjes
Gebruikersavatar
kuiperik
Berichten: 502
Lid geworden op: vr 05 nov 2004, 17:52
Locatie: Omg. Eindhoven
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door kuiperik »

ik kom ook.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door AatV »

Ik kom, neem in ieder geval een buizenvoorversterker mee :http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... t=arcturus
In hoeverre mijn single ended eindversterkers (EL156) klaar zijn, dat is wat ongewis.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Barry2001 »

Ik kom, en breng de ZBA versterker van het jaar................ 2015 mee! GU50PP, zie onderschrift.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door pappaleo »

Ik ben er ook, indien er belangstelling voor is met inimini's
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Wowly »

In ieder geval van mij!!! Baalde echt dat ik er toen niet bij kon zijn.... hoop dat er nog meer van de wedstijd kunnen komen, dat zou wel gaaf zijn!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

Henkjan schreef:
ik zal er zijn met mijn dt3w (desktop 3 weg) speakertjes
AatV schreef:
Ik kom, neem in ieder geval een buizenvoorversterker mee
Barry2001 schreef:
Ik kom, en breng de ZBA versterker van het jaar................ 2015 mee! GU50PP
pappaleo schreef:
Ik ben er ook, .... met inimini's
zo, nu nog een leuke bron en we zijn compleet. Ik kan eens zien of mn PS1 t nog doet....

Jan voor ons graag die kleine ruimte links begane grond
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door AatV »

Henkjan schreef:
zo, nu nog een leuke bron en we zijn compleet. Ik kan eens zien of mn PS1 t nog doet....
Durf het bijna niet te zeggen; heb nog een behoorlijk oude, maar in goede staat zijnde CD-speler (met volumeregeling), de Marantz CD72.. :hide:

groet,
Aat
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door sander1238 »

Ik ben er zeker bij.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

Henkjan schreef:
ik zal er zijn met mijn dt3w (desktop 3 weg) speakertjes
AatV schreef:
Ik kom, neem in ieder geval een buizenvoorversterker mee
Barry2001 schreef:
Ik kom, en breng de ZBA versterker van het jaar................ 2015 mee! GU50PP
pappaleo schreef:
Ik ben er ook, .... met inimini's
AatV schreef:
heb nog een behoorlijk oude, maar in goede staat zijnde CD-speler (met volumeregeling), de Marantz CD72.
zo, we zijn compleet.

Jan voor ons graag die kleine ruimte links begane grond
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door FR_Aad »

Hahaha
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door pappaleo »

Ik heb nog een Sony cdp-x77es. Schijnt bijzonder te zijn. Ik zal eens kijken hoe die functioneert.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
:lol: Met houten audiofilio zijkantjes, :goedzo:
Bijlagen
6958986514_0926cb2cc0_b.jpg
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door pappaleo »

Henkjan schreef:
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
:rofl: :rofl:

Functioneert als in functioneert, niet als in hoe de bediening werkt. :roll:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door AatV »

Vreselijk off topic, maar dan ook maar een plaatje van de Marantz (zonder hout naast de deur..)
CD72 Outside.JPG
groet,
Aat
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Barry2001 »

Volgens mij, zal even goed zoeken morgen, heb ik nog ergens een cd-tje liggen!
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Pjotr »

Henkjan schreef:
laatje open, schijfje er in, laatje dicht, op > drukken toch?
Volgens mij moet bij die nog een pukkie op het schijfje, anders doettieutnie :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ray5150 »

Neuh. dat waren, dacht ik, de XA series.
Bij die modellen zitten de lades ook veel lager bij de bodem.

Denk je wel aan je rug, Leo ?
menig versterker weegt minder.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door ray5150 »

En zoals eerder al aangekondigd kom ik ook en neem de X-Ray MKII mee.
(zie net dat ik dus al 3 jaar aan dat kreng aan het bouwen ben... :shock: )

Als iemand een suggestie heeft voor een potente versterker hou ik me aanbevolen, heb geen zin om weer de Pass mee te slepen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door hannesie »

Ik denk wel dat ik kan zorgen voor een bron en vertalers van de digitale naar het analoge domein.

Ik neem tenminste aan, dat ik er wel zal zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Henkjan »

ray5150 schreef:
Als iemand een suggestie heeft voor een potente versterker hou ik me aanbevolen, heb geen zin om weer de Pass mee te slepen.
er zal tegen die tijd toch wel keuze zijn voor een ZBA composiet versterker?
en anders kan ik mn ncore wel weer meenemen hoor, heeft die ook weer een uitje
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door knuisje »

Ik kom ook graag en neem in ieder geval mijn ZBA composiet versterker mee.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2016

Bericht door Leeuwarden »

AatV schreef:
Vreselijk off topic, maar dan ook maar een plaatje van de Marantz (zonder hout naast de deur..)
CD72 Outside.JPG
groet,
Aat
Dit waren indertijd de spelers die je wilde hebben. Nu populair om te modden.
Uitermate geschikt bv om een buizen uitgang in te bouwen.
Heb dat zelf met een CD60 gedaan. Speelde ooit de sterren van de hemel in Beetsterzwaag.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”