Wie ben ik...

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Roland65
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 22 feb 2016, 18:37
Locatie: Arnhem

Wie ben ik...

Bericht door Roland65 »

Goedenavond
Ik ben Roland, video-editor, 50 jaar en heb sinds kort de eerste stapjes gezet in het zelfbouwen van speakers en dan kun je niet om dit forum heen!
Ik ga een paar verbouwde Vifa Delta speakers voorzien van een nieuwe kast en heb om te oefenen een BNS Jubilee verbouwd tot centre speaker.
Dat is aardig gelukt mede dankzij de frees tips die ik hier heb opgedaan!
Had de frees al jaren in huis maar eigenlijk nooit iets mee gedaan. Tot afgelopen week!
De centre heb ik gemaakt van betonplex omdat ik het contrast tussen de supergladde zijkant en de houtstructuur op de kopse kanten een mooie combi vindt.
Het is de bedoeling om de Delta's in een soort van Vivace-'94 jasje te gaan steken met een kleine aanpassing omdat de units nou een keer anders zijn.
Het denken en tekenen is in volle gang, dus binnenkort maar eens een topic openen, maar dan wel eerst even netjes voorstellen, dus vandaar.
Heb tot nu toe al veel aan dit forum gehad, hoop dat ik met al mijn, misschien soms minder slimme vragen, hier terecht kan!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wie ben ik...

Bericht door ray5150 »

Wel, van harte welkom geheten, Roland. :D
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Wie ben ik...

Bericht door Henkjan »

welkom Roland :bakkie:
(goed bouwjaar hè, 65)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Wie ben ik...

Bericht door Wowly »

jeeej welkom roland,

je bent al geen NooB meer dus met je center speaker. Maak eens wat fotos en laat eens zien, hardstikke leuk!

Jan
Roland65
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 22 feb 2016, 18:37
Locatie: Arnhem

Re: Wie ben ik...

Bericht door Roland65 »

Bedankt voor het welkom!
Heb net een topic aangemaakt en daar staan wat fotootjes bij.
Plaats reactie