Aankondiging Luisterdag Breda 2016
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Aankondiging Luisterdag Breda 2016
Nee,dan had ik uiteraard naar Nieuwerkerk gegaan. 
Verwacht je daar Eton en AT te vinden ?pappaleo schreef:De grote rommelmarkt in Nieuwerkerk a/d IJssel?dre schreef:Mmmmm,2 dingen op dezelfde datum.......
- pappaleo
- Contacteer:
Nee, eerder Medion. Maar Dré vertelt ook niet met welk ander interessant evenement de voorgestelde luisterdag botst.
Een darttoernooi.
Maar of dat voor jullie leukerder is.....
- Leeuwarden
Hangt er een beetje vanaf naar wie je die darts gooit...
Nee we gaan geen poll doenLeeuwarden schreef:Hangt er een beetje vanaf naar wie je die darts gooit...
dre schreef:Een darttoernooi.
Wat is er nou belangrijker dan een luisterdag in Breda...
Zolang je het niet in je hebt om de nieuwe van Gerwen of van Barneveld te worden is een bezoek aan dat toernooi nutteloos.
De verjaardag van mijn pa, hij wordt 89ray5150 schreef:
En ieder jaar plant Jan de Breda luisterdag in het weekend dat hij zijn verjaardag viert (het laatste weekend van mei). 21 mei zou mij ook beter uitkomen.
Jij bouwt toch ook speakers!ray5150 schreef:dre schreef:Een darttoernooi.
Zolang je het niet in je hebt om de nieuwe van Gerwen of van Barneveld te worden is een bezoek aan dat toernooi nutteloos.
klopt, ik prefereer dus een ZBA dag boven een darttoenooi.dre schreef:Jij bouwt toch ook speakers!ray5150 schreef:dre schreef:Een darttoernooi.
Pijltje in je voet laten vallen ?pappaleo schreef:Au !
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgens mij pakte Leo zijn soldeerbout aan de verkeerde kant vast. 
Is het leuk om een basluidspreker shootout te doen met o.a. Wouter en Arjan ? Op het moment worden er toch verschillende gebouwd.
Ik wil, als het hier thuis lukt, ook wel komen en die basspeaker shootout vind ik een leuk idee. Misschien interessant om daar een fabrieks 2x10" tegen te zetten?
@ Rodi.
Volgens mij moet je voor meenemen e.d. reageren in dit inschrijf topic, het werkt mogelijk wat verwarrend.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=23563
Volgens mij moet je voor meenemen e.d. reageren in dit inschrijf topic, het werkt mogelijk wat verwarrend.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=23563
- bas focal m180
- Contacteer:
Afhankelijk hoe ik me voel kom ik wel of niet, afhankelijk hoe ik me voel en ons schema hiero eruit ziet neem ik wel of niet iets mee.