nominaties en info staan hier:
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 56&t=23312
stemmen tot einde van de maand (29 feb na de lunch)
Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar
en jij bedankt voor het delen van je projectBarry2001 schreef:Bedankt voor de stemmen mensen! ik ga proberen met deze versterker in Breda aanwezig te zijn.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Versterker van t jaar 2015 - stemmen maar
Graag gedaan! Ik hoop dat het inspiratie is voor mensen die ook eens aan de buizen willen, het is goed na te bouwen (zie topic democles) en een stuk betaalbaarder dan de veel nagebouwde KT88PP Bill versterker.
Nogmaals credits voor de buizenschakeling naar forumlid Ah!buis
Nogmaals credits voor de buizenschakeling naar forumlid Ah!buis
