Vervanging voor 2SK170
Moderator: Beheerdersteam
Vervanging voor 2SK170
Na wat zoeken kom ik de 2SK208 tegen en goed verkrijgbaar bij Mouser, iemand hier ervaring mee?
Ik gebruik nu de 2SK170 (3x parallel) in mijn phonotrap maar ben op zoek naar vervanging ivm de verkrijgbaarheid.
Verder wil ik de ingangstrap in SMD uitvoering maken.
Ik gebruik nu de 2SK170 (3x parallel) in mijn phonotrap maar ben op zoek naar vervanging ivm de verkrijgbaarheid.
Verder wil ik de ingangstrap in SMD uitvoering maken.
Re: Vervanging voor 2SK170
Op Ebay en bij andere leveranciers zijn ze inderdaad nog wel hier en daar leverbaar maar hoelang nog?
Ik ben een beetje grootverbruiker van die 2SK170 dus vandaar dat ik naar alternatieven zoek, prijs is ook belangrijk.
Ik ben een beetje grootverbruiker van die 2SK170 dus vandaar dat ik naar alternatieven zoek, prijs is ook belangrijk.
- PimDriessen
Hallo Mr Tube,
Als je een Kamer van Koophandel inschrijving hebt, dan is dit misschien een optie,
Groet,
Pim
Als je een Kamer van Koophandel inschrijving hebt, dan is dit misschien een optie,
Groet,
Pim
Hee die tent was ik even uit het oog verloren de laatste tijd, ga ik eens contacten..PimDriessen schreef:Hallo Mr Tube,
Groet,
Pim
300 besteld dus kan voorlopig weer effe voort (bij Huyzer)
dus Pim bedankt voor deze gouden tip.
Die van Reichelt had ik ook gezien maar vind ik een beetje prijzig.
dus Pim bedankt voor deze gouden tip.
Die van Reichelt had ik ook gezien maar vind ik een beetje prijzig.
En nu maar hopen dat het geen Chinese nep is... Maar dat merk je snel genoeg
Ze worden al 20 jaar niet meer door Toshiba gemaakt.
Als ze binnenkomen ga ik ze meteen doormeten en matchen, als er counterfeit geconstateerd wordt heeft Huijzer een probleem denk ik.Pjotr schreef:En nu maar hopen dat het geen Chinese nep is... Maar dat merk je snel genoegZe worden al 20 jaar niet meer door Toshiba gemaakt.
Vergeet ook niet de ruis op te meten.... De 2SK170 was daar vrij bijzonder met hele goede ruis specs. Toshiba was destijds de enige die het productie proces zo goed onder de knie had dat het zo laag kwam. Anders kom je bij deze jongens uit die een 2nd source maken: http://www.linearsystems.com/products_d ... &pro_id=34
Ruis is wel belangrijk inderdaad, ik gebruik ze voor een MC Phonotrap (3 parallel).
Phonotrap is dan ook extreem stil.
Phonotrap is dan ook extreem stil.
In de meeste gevallen zal die 2SK208 de 2SK170 niet goed vervangen.De steilheid is nog geen 1/10-de blijft van de versterking niet veel over.
Anne
Anne
Je hebt gelijk Anne, dat maakt de 208 onbruikbaar voor deze toepassing. Ben blij met de voorraad 170 die ik nu heb, never change the winning team!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Straks een bijdrage in mekkerdraadje?Mr Tube schreef:Als ze binnenkomen ga ik ze meteen doormeten en matchen, als er counterfeit geconstateerd wordt heeft Huijzer een probleem denk ik.Pjotr schreef:En nu maar hopen dat het geen Chinese nep is... Maar dat merk je snel genoegZe worden al 20 jaar niet meer door Toshiba gemaakt.