incl USB en digitaal en analoog in, nieuw in dit theater lijkt mij.
Geen minidigi meer nodig.
https://www.minidsp.com/images/document ... %20kit.pdf
Moderator: Beheerdersteam
Ik vrees dat het nooit hard-wired gaat worden.SSassen schreef:Nog steeds nivo knutsel een paar IC's op een PCB, jammer ...
Inderdaad, hard-wired is met mijn gewenste optie ook niet, en het stoeien met die dingen houd je van de straat.pappaleo schreef:Ik vrees dat het nooit hard-wired gaat worden.SSassen schreef:Nog steeds nivo knutsel een paar IC's op een PCB, jammer ...
TouchéFR_Aad schreef:Het voordeel van de lat op "knutsel niveau" leggen is wel dat je dingen kan afmaken.![]()
Mja, hangt ervanaf waar je de lat legt, dit is boombox, portable radio e.d. kwaliteit, heeft weinig met HiFi van doen in mijn optiek.meiborg schreef:Ik zie zo niks verkeerds aan de specs, goed is goed genoeg lijkt mij.
Mvg Reinder
Precies ... (zijn we 't toch een keer eens!).ds23man schreef:Zolang Minidsp zich blijft richten op de car hifi markt, gaat het nooit wat worden.
Dat mag iedereen naar eigen inzicht invullen.......knuisje schreef:Dus jullie zijn het nu oneens of je het vaak eens of oneens bent?
First world problems Peter, first world problemsknuisje schreef:Dus jullie zijn het nu oneens of je het vaak eens of oneens bent?
Kwalitatief is het nog steeds uitermate teleurstellend.Raymond schreef: