het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Alleen jammer dat de zwarte schroefjes op waren tijdens de afmontage...
(zouden ze ook zijn afgekeurd door de WAF-commissie ? )
(zouden ze ook zijn afgekeurd door de WAF-commissie ? )
Re: het "te koop gezien" topic....
http://www.ebay.com/itm/2-inch-25mm-ful ... SwNyFWcoih
Aparte gevalletjes.
Met kortsluitring, gaten (spoelpoorten) in de 1" spreekspoel en niet duur, helaas weinig in stock.
(zojuist 1 paartje besteld, kon het niet laten...)
Aparte gevalletjes.
Met kortsluitring, gaten (spoelpoorten) in de 1" spreekspoel en niet duur, helaas weinig in stock.
(zojuist 1 paartje besteld, kon het niet laten...)
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit is toch ook bizar:
http://www.banggood.com/2x100W-TPA3116- ... 19109.html
nog geen tientje (!), maar moet wel een 24 volt 10 Ampere voeding hebben
http://www.banggood.com/Wholesale-24V-1 ... 50578.html
van iets meer dan 2 tientjes.

mêh, met 8A kom je er eigenlijk ook wel.
http://www.banggood.com/2x100W-TPA3116- ... 19109.html
nog geen tientje (!), maar moet wel een 24 volt 10 Ampere voeding hebben
http://www.banggood.com/Wholesale-24V-1 ... 50578.html
van iets meer dan 2 tientjes.
mêh, met 8A kom je er eigenlijk ook wel.
Re: het "te koop gezien" topic....
Vinyl bij de Aldi ..... het moet niet gekker worden
http://www.aldi.nl/aldi_lp_albums_48_5_16231_28239.html
http://www.aldi.nl/aldi_lp_albums_48_5_16231_28239.html
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15174
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ben een tijd met een kampeerauto aan het bouwen geweest. Zocht vinyl voor op de vloer, en hoorde op de radio van een actie van Carpet Right. Zaterdag's vanaf zolaat zoveel korting. Daar moet ik ff naartoe dacht ik, op tijd aanwezig en een rol gekocht.
Dat is nu een jaar of 8 geleden, sindsdien letten we erop en er is nu al 7 jaar permanent aktie bij de Carpet Right
Even kijken wat nu de actie is, jahoor: http://www.carpetright.nl/
Weer ingetrapt
Dat is nu een jaar of 8 geleden, sindsdien letten we erop en er is nu al 7 jaar permanent aktie bij de Carpet Right
Weer ingetrapt
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik stond me te vervelen in een lange rij bij de kassa.SARK schreef:Haha .... die had ik eigenlijk van ds23man verwacht
Re: het "te koop gezien" topic....
Tja, dan moet je voor straf ook maar vertellen wat je hebt gekocht 
Re: het "te koop gezien" topic....
Nog liefhebbers voor exotische en handgebouwde weestanden ?
http://link.marktplaats.nl/m1005940608
http://link.marktplaats.nl/m1005940608
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Waren de Norrit tabletten in de aanbieding bij de Rukpleister?
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Was bij de Jumbo. Wil je niet weten dus. Een saaie winkelwagen vol proviand, schoonmaakmiddelen etc.SARK schreef:Tja, dan moet je voor straf ook maar vertellen wat je hebt gekocht
Re: het "te koop gezien" topic....
Wifi music player Hollandse makelij
http://www.diyaudio.com/forums/vendors- ... x-amp.html
http://www.diyaudio.com/forums/vendors- ... x-amp.html
Re: het "te koop gezien" topic....
Gebruikte Dynaudio drivers, er schijnen mensen gek op te zijn.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hmmmm waar ken ik dit model en driverbezetting toch van...... 
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4782
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zit hier ook een beetje onrustig op de bankdre schreef:
Met die ScanSpeak unit is volgens mij een leuk low budget drieweg systeem te bouwen
