Nieuwe speakers (long term project)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ik weet ook niet of de M15 wel de beste keus is, ik neig zelf nogal naar de W18 omdat deze wat breder inzetbaar is.
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Valt wel mee toch?dre schreef:Ook een prima keuze.
Alleen visueel weer wat minder.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ik zou zelf uberhaupt nooit iets willen bouwen met Seas...
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ja, de units moeten natuurlijk zwart gespoten wordenpappaleo schreef:Hm. Ik zou ze zwart spuiten![]()
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Leeuwarden schreef:Ik zou zelf uberhaupt nooit iets willen bouwen met Seas...
Re: Nieuwe speakers (long term project)
En waarom niks bouwen met seas?
Een beetje meer onderbouwing graag?
Dennis
Een beetje meer onderbouwing graag?
Dennis
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ik heb al een set met Seas dus ik hoef niet te bouwen... 
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Goed dat je i.i.g. weer bezig bent met erover na te denken.. Nu aan de slag met die handel!Zweitse schreef:Valt wel mee toch?dre schreef:Ook een prima keuze.
Alleen visueel weer wat minder.
Trouwens die kasten van mij zijn nog erger waarschijnlijk
- pappaleo
- Berichten: 12413
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ik denk dat Dré doelt op de verhouding van de diameter van de midrange en woofer.
Maar, leuke kasten Gerjan. Wat komt daar in, qua unitbezetting?
Maar, leuke kasten Gerjan. Wat komt daar in, qua unitbezetting?
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Nee hoor, daar is niets mis mee, die mogen hier zo de woonkamer inMtraxx schreef:Goed dat je i.i.g. weer bezig bent met erover na te denken.. Nu aan de slag met die handel!Zweitse schreef:Valt wel mee toch?dre schreef:Ook een prima keuze.
Alleen visueel weer wat minder.![]()
Trouwens die kasten van mij zijn nog erger waarschijnlijk
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Als je een kast zonder facetten bouwt zal het inderdaad er wat uit verhouding uit zien.pappaleo schreef:Ik denk dat Dré doelt op de verhouding van de diameter van de midrange en woofer.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ik zal binnenkort een draadje maken van dit project, met alle foto's van de bouw e.d.dre schreef:Als je een kast zonder facetten bouwt zal het inderdaad er wat uit verhouding uit zien.pappaleo schreef:Ik denk dat Dré doelt op de verhouding van de diameter van de midrange en woofer.
Die facetten doen het hem in dit ontwerp dat klopt!
- pappaleo
- Berichten: 12413
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Het aantal facetten dat Gerjan met zijn project laat zien vind ik wel de max. Zoveel facetten als het seas project hierboven heeft vind ik (persoonlijk) niet mooi. Te vormeloos.
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Is als basis de Seas NEXT4 van Troelspappaleo schreef:Het aantal facetten dat Gerjan met zijn project laat zien vind ik wel de max. Zoveel facetten als het seas project hierboven heeft vind ik (persoonlijk) niet mooi. Te vormeloos.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pappaleo
- Berichten: 12413
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ga gerust door. Smaken verschillen.Leeuwarden schreef:Ik kan wel ophouden...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Echt heel mooi vind ik zowel de versie van Troels, de mijn lijkt daarop, als deze fb versie niet maar die fb versie is wel vreselijk mooi gemaakt...
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Wat speelde er in Hengelo, ook een zulk soort kasten toch?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Dat was een Discovery 4 en die heeft Scanspeak units. Heel wat anders dus...
Re: Nieuwe speakers (long term project)
Ah duidelijk!Leeuwarden schreef:Dat was een Discovery 4 en die heeft Scanspeak units. Heel wat anders dus...
